کد خبر : 1678422 | 26 فروردين 1399 ساعت 13:22 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

کوتینیو، نابغه خلاق است؛ به لیورپول برش گردانید

ستاره سابق لیورپول از فیلیپ کوتینیو به عنوان نابغه‌‌ای خلاق یاد کرده و به باشگاه لیورپول توصیه کرد کوتینیو را دوباره به خدمت بگیرد.

کوتینیو، نابغه خلاق است؛ به لیورپول برش گردانید

به گزارش "ورزش سه"، فیل تامپسون، ستاره سابق لیورپول از فیلیپ کوتینیو به عنوان نابغه‌ای خلاق یاد کرده و به باشگاه لیورپول توصیه کرد امسال تابستان هر طور شده او را به نوکمپ برگرداند. کوتینیو بعد از  جدایی از لیورپول و پیوستن به بارسلونا دو فصل بد را پشت سر گذاشته و حالا که به صورت قرضی در بایرن بازی می‌کند، با شایعات زیادی درباره بازگشتش به لیگ برتر انگلیس مواجه است.

 

1477625

 

کوتینیو در دوره پنج ساله حضورش در آنفیلد نام خود را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های جوان دنیا مطرح کرده بود. او سپس با انتقالی 160 میلیون یورویی به بارسلونا به دومین بازیکن گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شد.

 

اما کوتینیوی 27ساله در بارسا به هیچ وجه نتوانست مثل روزهای حضورش در لیورپول بدرخشد و در نهایت به صورت قرضی به بایرن مونیخ واگذار شد. کوتینیو در 32 بازی برای بایرن 9 گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل داده است.

 

1490794

 

فیل تامپسون ستاره سابق لیورپول درباره ستاره برزیلی گفت:" لیورپول در حال حاضر احتمالا به دنبال یک هافبک خلاق می‌گردد. چرا کوتینیو را جذب نمی‌کنید؟ من اگر بودم حتی یک لحظه هم معطل نمی‌کردم. کوتینیو به نظر من یک نابغه خلاق است. اگر به روزهای بازی‌اش در لیورپول نگاه کنید او یک پدیده استثنایی است. فیلیپ هنوز هم خیلی پیر نشده و من فکر می‌کنم می‌تواند به روزهاای اوجش برگردد".

 

دیدگاه‌ها