کد خبر : 1677649 | 22 فروردين 1399 ساعت 12:26 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار آرسنالی‌ها از کیا جورابچیان

ایجنت ایرانی و احتمال انتقال کوتینیو به امیریتس

مدیر برنامه‌های فیلیپ کوتینیو می‌گوید با اینکه خودش آرسنالی است ولی برای انتقال کوتینیو به آرسنال به او فشار نخواهد آورد.

ایجنت ایرانی و احتمال انتقال کوتینیو به امیریتس

به گزارش "ورزش سه"، کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا که در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن مونیخ حضور دارد می‌گوید با اینکه خودش هوادار پر و پا قرص آرسنال است ولی کوتینیو را برای انتقال به توپچی‌ها تحت فشار قرار نخواهد داد.

 

1477625

 

کوتینیو این روزها با شایعات زیادی درباره نقل و انتقالش در فصل تابستان مواجه است  و گفته می‌شود او به احتمال زیاد به لیگ برتر برخواهد گشت. کوتینیو پیش از انتقال به بارسلونا و سپس انتقال قرضی به بایرن مونیخ، بازیکن لیورپول بود و شناخت کاملی از لیگ برتر دارد. ایجنت مشهور او کیا جورابچیان اما از هواداران سرسخت آرسنال است و می‌گوید این موضوع باعث نمی‌شود کوتینیو را برای پاسخ مثبت دادن به آرسنال تحت فشار بگذارد. این در حالی است که جورابچیان در سالهای اخیر ستاره‌های مهمی را به آرسنال منتقل کرده است

 

1490044

 

جورابچیان در گفتگو با اسکای در این باره گفت:" من نسبت به اینکه بازیکنانم به کدام باشگاه منتقل می‌شوند هیچ ترجیح خاصی ندارم و سعی نمی‌کنم کسی را برای پیوستن به یک باشگاه تحت فشار بگذارم. ولی هر چیزی در بازار نقل و انتقالات ممکن است".

 

ایجنت کوتینیو در ادامه صحبتهایش گفت:" مساله اصلی در نقل و انتقالات، شرایط مالی مد نظر باشگاه‌ها است و باید دید در پایان اپیدمی کرونا شرایط بارسلونا و باشگاه‌های لیگ برتری چه خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها