کد خبر : 1678497 | 26 فروردين 1399 ساعت 17:39 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

چرا برناردو سیلوا می خواهد به بنفیکا برگردد؟

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، اعلام کرد که می خواهد روزی به بنفیکا برگردد زیرا در زمان حضور در این تیم، فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکرد.

چرا برناردو سیلوا می خواهد به بنفیکا برگردد؟

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش پرتغالی در سن 7 سالگی به آکادمی بنفیکا پیوست و در19 سالگی به این اول این باشگاه رسید. اما او در فصل 14-2013، تنها در سه بازی برای این تیم به میدان رفت و در مجموع 15 دقیقه بازی کرد. او سپس ابتدا به موناکو قرض داده و در نهایت فروخته شد و در سال 2017 نیز به منچسترسیتی پیوست.

 

 

1490869

 


او در 25 سالگی یکی از بازیکنان ثابت تیم پپ گواردیولاست و دو قهرمانی در لیگ برتر در کارنامه دارد اما همچنان به فکر بازی در بنفیکاست و دوست دارد روزی به این باشگاه برگردد.


او در گفتگو با Bleacher report در پاسخ به این سوال که چه زمانی دوست دارد به پرتغال برگردد، گفت:" نمی دانم چگونه به این سوال پاسخ بدهم. آنچه می توانم بگویم این است که مطمئنا در یک، دو، سه یا چهار سال آینده نخواهد بود زیرا من در باشگاه فوق العاده ای هستم.


من از دوران حرفه‌ای ام بسیار لذت می برم و نمی خواهم اکنون برگردم اما نمی خواهم وقتی هم برگردم که دیگر خیلی پیر شده ام. می خواهم وقتی بروم که در شرایط فیزیکی خوبی هستم و می توانم به تیمم کمک کنم. سن دقیق را نمی دانم- الان نه اما خیلی پیر هم نه.

 

 

1490880

 


توضیح می دهم که چرا می خواهم این کار را بکنم. من هوادار بنفیکا هستم. عادت داشتم که با پدرم همه بازی ها را می رفتیم؛ بنابراین رویایم همیشه بازی برای بنفیکا بود و وقتی 19 ساله بودم و برای تیم دوم بازی می کردم، فرصت چندانی برای بازی درتیما ول پیدا نکردم زیرا سرمربی من را نمی خواست یا فکر نمی کرد که من بتوانم برای تیم اول بازی کنم.


این برای من بسیار ناامیدکننده بود؛ که مجبور به جدایی شوم. به موناکو رفتم تا دوران حرفه ای خوبی داشته باشم. چون هرگز برای تیمم بازی نکردم، این خلا را در قلبم احساس می کنم و نیاز دارم که آن را پر کنم. واضح است که الان نه اما اگر بخواهم به آنجا برگردم، مطمئنا روزی به بنفیکا باز خواهم گشت."

دیدگاه‌ها