کد خبر : 1714045 | 26 مهر 1399 ساعت 09:40 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت گواردیولا از ستاره پرتغالی منچسترسیتی

پپ گواردیولا با حمایت از برناردو سیلوا بازی‌ساز پرتغالی منچسترسیتی می‌گوید شک ندارد سیلوا امسال به روزهای اوج خود برمی گردد.

حمایت گواردیولا از ستاره پرتغالی منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی در فصل 2019-2020 نسبت به استاندارد همیشگی خود سطح پایین تری داشت اما پپ گواردیولا سرمربی سیتی با حمایت از او می‌گوید شک ندارد سیلوا در این فصل به روزهای اوج خود بازخواهد گشت و کمک کار سیتیزن‌ها خواهد بود.

 

1536238

 

برناردو سیلوا روز چهارشنبه در دیدار تیم ملی پرتغال مقابل سوئد که با پیروزی 3-0 پرتغالی‌ها به پایان رسید یکی از گلهای تیمش را زد. پپ گواردیولا حالا در آستانه دیدار امروز منچسترسیتی مقابل آرسنال از ستاره پرتغالی حمایت کرده و گفت منتظر درخشش او است.

 

گواردیولا در این باره به خبرنگاران گفت: " برناردو فصل گذشته در مقطعی مصدوم شد و دیگر نتوانست مثل یک فصل قبل از آن بدرخشد ولی از این اتفاقها در فوتبال می افتد. ولی اگر یک فوتبالیست باشد که من نسبت به توان او به عنوان فوتبالیست کوچکترین شکی نداشته باشم آن یک نفر کسی نیست جز برناردو".

 

1532280

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: " برناردو کسی است که در فصلی که ما چهار جام بدست آوردیم یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت و در لیگ ملتهای یوفای آن سال هم بهترین بازیکن پرتغال بود. من شک ندارم او در این فصل به روزهای اوجش برخواهد گشت".

 

 

دیدگاه‌ها