کد خبر : 1678585 | 27 فروردين 1399 ساعت 01:09 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

عسکری: باید با شرایط موجود بجنگیم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تمرین در خانه با تمرین داخل اردو تیم ملی متفاوت است و جدی نیست.

عسکری: باید با شرایط موجود بجنگیم

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، فریبرز عسکری درباره اغاز تمرینات تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: فعلا این روزها همه تمرینات ورزشی و اردوهای تیم ملی تعطیل است و منتظر صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا تمرینات را آغاز کنیم. از سوی دیگر باید زمان بندی جدید مسابقات را فدراسیون جهانی اعلام کند در غیر این صورت هیچ کاری نداریم. وزارت ورزش و جوانان باید اجازه بدهد تا تمرینات و فعالیت‌ها آغاز کنیم.

 

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص اینکه با مسئولان فدراسیون در ارتباط است، تاکید کرد: با ریاست فدراسیون تکواندو، رئیس سازمان تیمهای ملی و مدیر فنی تیم ملی ارتباط مستمر داریم و به صورت تلفنی با یکدیگر در تماس هستیم.

 

وی در خصوص اینکه روی دو ملی پوش تکواندو نظارت دارد، گفت: با میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور به صورت تصویری در ارتباطم و تمرینات آنها را پیگیری می‌کنم. در ایام تعطیلات وزن بدنشان نیز تحت کنترل است. اگرچه این یک پیگیری حداقلی است. چون هیچ نظارت مستقیمی روی نفرات نداریم، برهمین اساس کاری هم نمی‌توانم انجام دهیم و باید اردوها آغاز شود و بالای سر آنها باشیم.

 

عسکری با اشاره به اینکه تمرین در خانه ملی پوشان مدنظر کادر فنی تیم ملی تکواندو نیست، خاطرنشان کرد:  تمرین در خانه با تمرین داخل اردو تیم ملی متفاوت است و فاصله زیادی با آن چیزی که ما می خواهیم، دارد. این مدل تمرین باری به هر جهت است و جدی نیست.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط بحرانی و خطرناک این روزهای بیماری کرونا برای همه دنیا است، فقط برای ما نیست و چاره ای نداریم. نباید با شرایط به وجود آمده بجنگیم و باید با این شرایط پیش برویم، مدیریت کنیم تا زمانبندی اعلام شود بعد از آن همه چیز به حالت عادی گذشته برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها