کد خبر : 1678686 | 27 فروردين 1399 ساعت 15:01 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام وزیر بهداشت: 50 میلیون ماسک

رکورد اهدای ماسک در دنیا شکست

یک ورزشکار معروف الجزایری که نام وی فاش نشده است 50 میلیون ماسک برای مردم کشور خود ارسال کرده است.

رکورد اهدای ماسک در دنیا شکست 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که این روزها بحث اصلی در دنیای ورزش، بحث شیوع ویروس کروناست و به همین دلیل اغلب لیگ های کشورهای مختلف در حالت تعطیلی درآمده اند، ورزشکاران رشته های مختلف به دنبال آن هستند تا بتوانند با کمک های خود به داد مردم کشور یا شهر خود برسند. این اتفاق در الجزایر هم افتاد و با اعلام وزیر بهداشت این کشور یکی از ورزشکاران معروف و حرفه ای این کشور دست به چنین کاری زده است. 

 

عبدالرحمن بن بوزید، وزیر بهداشت و جمعیت الجزایر در این باره گفت: یکی از ورزشکاران نامدار الجزایر برای کمک به مردم کشور خود و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کمک های ارزنده ای به این وزارتخانه کرده است.

 

وزیر بهداشت الجزایر در این رابطه به کمک های این ورزشکار ناشناس اشاره کرد و در این باره گفت: این ورزشکار تاکنون 50 میلیون ماسک و 500 دستگاه و تجهیزات احیا تهیه کرده و به وزارت بهداشت تحویل داده است! 

 

بن بوزید درباره اعلام نام آن ورزشکار نیز گفت: او از من خواسته تا نام وی را فاش نکنم و در این باره گفت نیازی برای تبلیغ و تمجید نیست و به همین دلیل دوست ندارم تا از این راه خودم را بهتر بشناسانم. من برای رضایت خداوند و مردم کشورم این کار را کرده ام نه برای نشان دادن خودم. 

 

وزیر بهداشت الجزایر در ادامه صحبت هایش گفت که این ورزشکار قول داده است تا در آینده ای نزدیک کمک های بیشتری کند و به نوعی روند امدادرسانی خود به وزارت بهداشت را قطع نکند.

 

بن بوزید همچنین فاش کرد که این ورزشکار الجزایر قول داده است در آینده نزدیک کمک های بیشتری را ارائه دهد.

 

کشور الجزایر تاکنون 2070 بیمار کرونایی داشته که از این تعداد 326 نفر تاکنون فوت شده اند.

دیدگاه‌ها