کد خبر : 1678699 | 27 فروردين 1399 ساعت 18:45 | 36.2K بازدید | 7 دیدگاه

کارشناسان به پارک رای دادند و مخاطبان به گلر ایرانی؛

دوئل 600 هزار نفری بیرانوند و پارک با داوری کارشناسان

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران در نظرسنجی AFC بهترین بازیکن فوتبال آسیا در جام جهانی از نظر مردم شد اما از نگاه کارشناسان، پارک جی سونگ این عنوان را به دست آورده است.

دوئل 600 هزار نفری بیرانوند و پارک با داوری کارشناسان 

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت چند روز از آغاز نظرسنجی جذاب AFC درباره بهترین بازیکن آسیایی جام های جهانی، روز گذشته نتایج اعلام شدند و بیرانوند با قاطعیت بیشترین تعداد رای را به خود اختصاص داد و بالاتر از کیسوکه هوندا، سامی الجابر، تیم کیهیل و پارک جی سونگ قرار گرفت. اما در گزارشی که صبح امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر کرد، پارک ستاره سابق تیم ملی کره جنوبی از نگاه کارشناسان در رتبه اول جای گرفته و در مجموع نظرسنجی کارشناسان و مردم نیز نام او بالاتر از دیگران دیده می‌شود.

 

در نظرسنجی مردمی، بیرانوند 68 درصد از آرا را در اختیار داشت و پارک جی سونگ تنها یک درصد رای آورد اما از نگاه فیلیپ تروسیه سرمربی فرانسوی سابق ژاپن، استیو دربی سرمربی باتجربه انگلیسی و همچنین افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی ایران، پارک در صدر جای گرفته و تیم کیهیل، سامی الجابر و کیسوکه هوندا هم به همراه علیرضا بیرانوند در رتبه های دیگر هستند.

 

 

1491151

 

در مجموع آرای مردمی و کارشناسان، پارک جی سونگ اول است و بیرانوند به صورت مشترک با هوندا در رتبه چهارم جای گرفته.

 

 

در مجموع این دو نظرسنجی که نگاه کارشناسان امتیازی بیشتری دارد، ستاره کره ای سابق منچستریونایتد صدرنشین است و در رتبه دوم تیم کیهیل گلزن استرالیایی و سابق اورتون حضور دارد. رتبه سوم را سامی الجابر به خود اختصاص داده و در رتبه چهارم بیرانوند و هوندا به صورت مشترک حضور دارند.

دیدگاه‌ها