کد خبر : 1678708 | 27 فروردين 1399 ساعت 16:50 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابتلای قطعی 3 ورزشکار ایرانی به کرونا

با اعلام سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی تاکنون 3 ورزشکار ایرانی به صورت قطعی به کرونا مبتلا شدند.

ابتلای قطعی 3 ورزشکار ایرانی به کرونا

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازار شایعات در روزهای شیوع ویروس کرونا داغ است و هر روز شایعه پیرامون ابتلا یا ورزشکار، مربی یا مدیر ورزشی به گوش می رسد، سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتلای قطعی 3 ورزشکار حرفه ای ایران به این ویروس تاکنون خبر داده است.


خبر ابتلای احسان حدادی به ویروس کرونا در اولین روزهای سال بازتاب زیادی داشت، اما این قهرمان پرتاب دیسک توانست کرونا را شکست دهد.


حالا سعیدی، سخنگوی فدراسیون پزشکی در گفت‌وگوی خود با تسنیم از ابتلای 2 قهرمان پارالمپیکی ایران هم به این ویروس خبر داده است: « تاکنون هشت ملی‌پوش در رشته‌های مختلف مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا بوده‌اند که از این تعداد ابتلای احسان حدادی در پرتاب دیسک، روح‌الله رستمی در پارا وزنه‌برداری و علی محمدیاری در پارا دوومیدانی به کرونا قطعی بوده است. همچنین میثم بائو از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال نیز تست کرونایش مثبت شد و البته خوشبختانه حالش بهبود یافت.»


فعلا که تا پایان اردیبهشت ماه با دستور ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، تمامی مسابقات و اردوهای ورزشی تعطیل شده و باید دید بالاخره چه زمانی دوباره ورزشکاران می توانند به فعالیت خود به صورت گروهی ادامه دهند.

دیدگاه‌ها