کد خبر : 1678750 | 27 فروردين 1399 ساعت 20:50 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم لیگ برتری ها؛ زودتر تکلیف را روشن کنید

باشگاه های لیگ برتر جزیره از بلاتکلیفی های اخیر به ستوه آمده اند.

اولتیماتوم لیگ برتری ها؛ زودتر تکلیف را روشن کنید


به گزارش "ورزش سه"، هنوز مشخص نیست بازی های لیگ برتر از چه زمان دوباره از سر گرفته می شود و به همین دلیل نشریه دیلی میل مدعی شد باشگاه های لیگ برتر به اتحادیه اولتیماتوم داده اند هر چه زودتر زمان قطعی شروع دوباره فصل را اعلام کنند.

 

گروهی از باشگاه ها از جمله تیم هایی که برای حضور در رقابت های اروپایی فصل بعد در حال مبارزه هستند، در مورد قراردادهایی که به پایان فصل رسمی تمام می شوند نگران بوده و می ترسند پایان رسیدن فصل بعد از ماه ژوئن به منزله درگیری آنها با بازیکنان باشد.

 

1487516

 

جلسه بعدی برای تعیین تکلیف لیگ برتر برای جمعه 17 آوریل برگزار می شود و باشگاه ها می خواهند بحث زمان به اتمام رسیدن پایان فلصل در صدر مفاد جلسه قرار گیرد. علیرغم قول فیفا مبنی بر حل این ماجرا، شرایط برای باشگاه ها نامشخص است. این مسئله باعث می شود تکلیف بازیکنان قرضی یا آنهایی که در پایان قرارداد هستند، از جمله مانند پدرو، الیویه ژیرو و ویلیان در چلسی، یان فرتونگن در تاتنهام و آدام لالانا در لیورپول نامشخص باشد.

 

همچنین موضوع حامیان مالی نیز نکته بعدی است. به عنوان مثال قرارداد لیورپول با نیو بالانس در تابستان امسال تمام می شود و مرسی سایدی ها فصل بعد با شرکت نایک در میادین ظاهر می شوند. اگرچه لیورپول متعهد شده لباس مراسم قهرمانی نیو بالانس باشد و نایک نیز موافقت کرده، اما تاخیرهای مکرر در تصمیم گیری در مورد ادامه فصل می تواند منجر به سردرگمی و ایجاد چالش های حقوقی شود.

 

اخباری در مورد احتمال از سرگیری بازی ها در تاریخ 30 ژوئن شنیده شده، البته باشگاه ها با تاریخ 6 ژوئن نیز موافق بوده و امیدوارند هر چه زودتر در این رابطه تصمیم گیری شود.

دیدگاه‌ها