کد خبر : 1678753 | 27 فروردين 1399 ساعت 21:40 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

میلان در اندیشه جذب دو ستاره بدون پرداخت پول

باشگاه میلان قصد دارد دو ستاره لیورپول و دورتموند یعنی آدام لالانا و ماریو گوتسه را به شکل رایگان جذب کند.

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا و تعطیلی همه رقابت های فوتبال در سطح اروپا باعث شده که برنامه‌های اقتصادی باشگاه ها نیز با مشکلات عمده ای روبرو شود. برخی تیم‌ها برای حضور در نقل و انتقالات زمستانی برنامه ریزی کرده بودند اما فشار مالی ایجاد شده می تواند تاثیر زیادی در عملکرد آنها داشته باشد.

 

میلان یکی از تیم های است که در حال حاضر هیچ نشانی از گذشته پر افتخار و بزرگش در این تیم دیده نمی شود. با این حال گفته می‌شود که مسئولان این تیم در یک برنامه چند ساله به دنبال بازگرداندن روسونری به روزهای فوق العاده و با شکوه گذشته هستند.

 

 

1419556

 

 

یکی از روش هایی که می تواند به میلان برای کسب نتایج بهتر کمک کند جذب بازیکنان با کیفیت است. در همین راستا کالچو مرکاتو گزارش داده که باشگاه میلان شرایط جذب دو بازیکن از لیورپول و دورتموند را دنبال می کند. آدام لالانا و ماریو گوتسه این دو بازیکن هستند که هر دو آنها تنها تا پایان فصل با تیم‌هایشان قرارداد دارند و به همین خاطر تیم ایتالیایی می تواند این دو بازیکن را به شکل آزاد و بدون پرداخت پول جذب کند؛

 

اگرچه به نظر می رسد میلان با پرداخت دستمزد بالا به ماریو گوتسه مشکل دارد اما مشکلی بر سر انتقال لالانا به سن سیرو وجود ندارد. با این حال هر دو این انتقال ها با توجه به وضعیت موجود اقتصادی می‌تواند یک اتفاق مهم برای میلان تلقی شود.

 

 

1469373

دیدگاه‌ها