کد خبر : 1678759 | 27 فروردين 1399 ساعت 21:55 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

خداحافظی حلافی از فوتبال ایران

مهاجم پیشین پرسپولیس و ملوان اعلام کرد دیگر در فوتبال ایران بازی نمی‌کند.

خداحافظی حلافی از فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، سعید حلافی ازجمله استعدادهایی فوتبال ایران است که در تیم‌های صنعت نفت آبادان، پرسپولیس، پیکان و ... بازی کرد، اما خیلی زود به فراموشی سپرده شد و به لیگ یک رفت تا در نهایت از شرایط خود ابراز نارضایتی کند و تصمیم به جدایی از جمع قوهای سپید بگیرد.

 

این مهاجم ۳۰ ساله که بعد از حضور در نفت الوسط عراق به ایران بازگشت و در ابتدای فصل ۹۹-۹۸ به ملوان انزلی پیوست، اکنون با توافق دو طرفه با مسؤولان این باشگاه و رضایت طرفین، قراردادش را فسخ کرد.

سعید حلافی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه در فوتبال ایران همه بازیکنان مستعد و با کیفیت دیده نمی‌شوند و تنها نام یک سری افراد خاص  مطرح شده که این وضعیت چندان عادلانه‌ای نیست.

 

او ادامه داد: از نظر مالی هم به شخصه شرایط خوبی ندارم و در این فصل تنها ۱۵ میلیون تومان دریافتی داشتم و علاوه بر آن، در کل دوران حضورم در فوتبال ایران دریافتی مناسبی نداشتم که به همین دلیل تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم.

مهاجم پیشین پرسپولیس و صنعت نفت یادآور شد: تصمیم گرفتم که دیگر در فوتبال ایران بازی نکنم و کارم را در کشورهای عربی ازجمله عمان یا عراق ادامه دهم.

دیدگاه‌ها