کد خبر : 1678789 | 28 فروردين 1399 ساعت 09:00 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

شعبانی:

با برگزاری انتخابی، دوبنده تیم ملی از شیر مادر حلال‌تر است!

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد در جهانی 2019 گفت: وقتی قرار است مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شود، دوبنده تیم ملی برای کسی که از انتخابی برنده بیرون می‌آید از شیر مادر هم حلا‌ل‌تر است.

با برگزاری انتخابی، دوبنده تیم ملی از شیر مادر حلال‌تر است!
به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، علی شعبانی با اشاره به پیگیری تمریناتش در زمان تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد، اظهار داشت: من و حسن یزدانی تمرین مان پابرجاست. از روز اول ماجرای کرونا، با هم تمرین کردیم. یک باشگاه هست که کلیدش را فقط ما داریم و دو نفری تمرین می‌کنیم. هیچ کسی را هم در سالن راه نمی‌دهیم و تمام موارد بهداشتی را هم رعایت می‌کنیم. تمرین کش، طناب و ... را در خانه و تمرین وزنه را من در بابل و حسن یزدانی در ساری انجام می‌دهیم.

وی در مورد وضعیت حسن یزدانی بعد از ابتلای پدرش به بیماری کرونا، ادامه داد: پدرش دو هفته در بیمارستان و در قرنطینه بود و حالا هم کاملا بهبود پیدا کرده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 
این مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی درخصوص تعویق یک ساله المپیک خاطرنشان کرد: اگر این تعویق خوب شد، برای همه خوب شده است، اینطور نیست که بگوییم برای یک نفر بهتر است. برای آنهایی هم که شانس‌شان در راه ملی پوش شدن کم شده بود، خوب است که حالا فرصت دوباره‌ای برای نشان دادن توانایی‌های خود دارند. من که انگیزه‌ام خیلی بیشتر از قبل هم شده است. بدون وقفه تمرین می‌کنم، با اینکه پای چپم پیش از جهانی در خانه کشتی آسیب دیده بود، اما با همین پا هم کار را دنبال کردم و امید زیادی به آینده دارم.

 

عضو تیم ملی در مسابقات جهانی نورسلطان با اشاره به مدعیان پرتعداد وزن 97 کیلوگرم، گفت: هیچ وزنی به اندازه وزن ما مدعی ندارد. علیرضا کریمی، محمدحسین محمدیان، مجتبی گلیج و من به دنبال دوبنده تیم ملی هستیم. سطح بچه‌ها هم خیلی با هم فاصله ندارد و به همین دلیل رقابت خیلی فشرده و نزدیک به نظر می‌رسد. وقتی قرار است مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شود، دوبنده تیم ملی برای کسی که از انتخابی برنده بیرون می‌آید از شیر مادر هم حلال‌تر است. هر کسی حقش هست و بیشتر زحمت کشیده به المپیک می‌رود و امیدوارم که بهترین نتیجه هم برای کشتی ایران به دست بیاید.

 

شعبانی در پایان تاکید کرد: اول از همه امیدوار هستم که زودتر این بیماری را پشت سر بگذاریم و شر این بیماری از سر مردم باز شود. متاسفانه کارها خوابیده و مشاغل زیادی تعطیل شده‌اند. زندگی برای کارگران روزمزد سخت شده است، دعا می‌کنم که هرچه سریعتر کرونا از بین برود و همه چیز به روال عادی بازگردد و ما هم امکان حضور در اردوی تیم ملی و برگزاری مسابقه را پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها