کد خبر : 1678793 | 28 فروردين 1399 ساعت 09:25 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاهش احتمال شروع بوندس‌لیگا از اواخر اردیبهشت

با توجه به عدم تصمیم‌گیری درباره تاریخ آغاز مسابقات فوتبال در دولت آلمان، احتمال از سر گیری بوندس‌لیگا از اواخر اردیبهشت حالا بسیار اندک به نظر می‌رسد.

کاهش احتمال شروع بوندس‌لیگا از اواخر اردیبهشت

به گزارش "ورزش سه"، دولت آلمان مذاکره درباره شروع دوباره رقابتهای فوتبال در این کشور را دست‌کم تا تاریخ 10 اردیبهشت به تعویق انداخت و به این ترتیب به نظر می‌رسد احتمال از سر گیری بوندس‌لیگا از اواخر اردیبهشت‌ماه که در روزهای اخیر مطرح بود حالا بسیار اندک به نظر می‌رسد.

 

1491111

 

قرار بود دیروز در دیدار آنجلا مرکل صدراعظم آلمان با نخست‌وزیران 16 ایالت این کشور درباره آینده ورزش و فوتبال در این کشور با توجه به بحران اپیدمی کرونا تصمیم‌گیر ی شود و انتظار می‌رفت مساله برگزاری بازی‌های بدون تماشاچی که در آلمان از آنها به عنوان بازی ارواح یاد می‌شود هم در دستور جلسه باشد ولی این مساله در دستور کار اجلاس دولت آلمان قرار نگرفت.

 

مارکوس سودر، نخست‌وزیر ایالت باوریا در پایان این جلسه گفت:" بوندس‌لیگا امروز در دستور کار اجلاس ما نبود. سازمان لیگ در حال بررسی شرایط ایمنی است و دولت هم به زودی در این باره بحث و بر رسی خواهد کرد. ما درباره شکل برگزاری بازی‌ها در پشت درهای بسته مذاکره خواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها