کد خبر : 1678529 | 26 فروردين 1399 ساعت 19:32 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

پای هواداران ماکتی به بوندسلیگا هم باز شد( عکس)

باشگاه مونشن گلادباخ قصد دارد، در اقدامی مشابه با یک باشگاه بلاروسی در صورت برگزاری بازی های بوندسلیگا پشت درهای بسته از ماکت هواداران در استادیوم استفاده کند.

پای هواداران ماکتی به بوندسلیگا هم باز شد( عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات فوتبال در سرتاسر اروپا به حالت تعلیق در آمده اما کشور بلاروس از این قاعده مستثنی بوده و رقابت های این کشور بدون مشکل برگزار شده است. با این حال بیشتر هواداران فوتبال در این کشور،از نگرانی ابتلا به کرونا حضور در استادیوم ها را تحریم کرده اند.

 

اخیرا اما خبر جالبی در رابطه با فوتبال بلاروس منتشر شد. در دیدار دو تیم دینامو و شاختیور در نیمه نهایی جام حذفی 30 ماکت روی صندلی ها تعبیه شد و قسمت سر آنها نیز مربوط به هوادارانی بود که بلیط خریداری کرده بودند اما ترجیح دادند در چنین شرایطی در خانه بمانند؛ اقدامی که نگاه های زیادی را نسبت به خود جلب کرد.

 

حالا اما به نظر می رسد که این اقدام نوآورانه باشگاه‌ بلاروسی به بوندسلیگای آلمان نیز کشیده شده است. در همین رابطه گفته می شود که باشگاه مونشن‌گلادباخ قصد دارد در صورت پیگیری مسابقات بدون حضور تماشاگران، از ماکت هوادارانش در ورزشگاه خانگی خود استفاده کند.

 

 

1490885

 

دیدگاه‌ها