کد خبر : 1678827 | 28 فروردين 1399 ساعت 12:15 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

مالک برشا: به خاطر فوتبال با افتخار به سری ب می‌روم

مالک باشگاه ایتالیایی برشا می‌گوید اگر در نتیجه لغو سری آ به دلیل بحران کرونا، حتی تیمش به دسته پایین‌تر سقوط کند او به خاطر فوتبال این تصمیم را خواهد پذیرفت.

مالک برشا: به خاطر فوتبال با افتخار به سری ب می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، مالک باشگاه ایتالیایی برشا، ماسیمو سلینو که در  لیگ سری آ حضور دارد چندی پیش اعلام کرد در صورت ادامه پیدا کردن این رقابتها تیمش را به میدان نخواهد فرستاد. او حالا بار دیگر بر مواضع خود پافشاری کرده و می‌گوید در صورتیکه به دلیل بحران کرونا، سری آ به کلی لغو شده و تیمش به دسته پایین‌تر سقوط کند، به خاطر نجات فوتبال کوچکترین اعتراضی نخواهد کرد و درحالیکه سرش را بالا گرفته به سری ب خواهد رفت.

 

1491144

 

این در حالی است که هنوز مشخص نشده که آیا فصل جاری سری آ در ماه‌های آتی از سر گرفته و کامل می‌شود یا به کلی لغو خواهد شد. سلینو اخیرا گفته بود که به بازیکنانش اجازه حضور در میادین را نخواهد داد مگر اینکه از سلامت آنها کاملا مطمئن شود. او حالا می‌گوید حتی اگر قرار باشد به این دلیل به سری ب سقوط کند با افتخار این را خواهد پذیرفت.

 

مالک برشا در این باره گفت:" فیفا و کمیته ملی المپیک ایتالیا می‌خواهند لیگ همینجا تمام شد. همه این اصرارها از طرف فدراسیون فوتبال ایتالیا است. ما شاهد یک تراژدی هستیم. من در برشا زندگی می‌کنم و شاهد مصیبت‌هایی هستم که نمی‌توان به زبان آورد. من می‌ترسم به باغچه خانه خودم بروم چه برسد به قدم زدن در بیرون از خانه. برای همین است که از شرایط اینقدر عصبانی هستم".

 

1491143

 

برشا در حال حاضر در قعر جدول سری آ قرار دارد و در صورت لغو فصل جاری، به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد. ولی سلینو می‌گوید برای حفظ فوتبال و سلامت بازکینانش، چنین اتفاقی را به افتخار خواهد پذیرفت.

 

او در این باره گفت:" اگر لازم باشد برای نجات فوتبال برشا سقوط کند، من این سقوط را می‌پذیرم و در حالی که سرم را بالا گرفته‌ام به سری ب می‌روم. خیلی‌ها پشت مشکلات اقتصادی پنهان شده‌اند ولی من اینطور نیستم".

 

دیدگاه‌ها