کد خبر : 1678183 | 25 فروردين 1399 ساعت 01:39 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماسیمو سلینو:

اگر سری آ شروع شود، ما بازی نمی‌کنیم

ماسیمو سلینو، رئیس باشگاه برشا، تاکید کرد در صورت شروع دوباره رقابت های این فصل، به تیمش اجازه بازی نخواهد داد.

اگر سری آ شروع شود، ما بازی نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های سری آ مانند دیگر رقابت های باشگاهی در سراسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده و دولت این کشور هم قرنطینه عمومی را تا روز 3 می (13 اردیبهشت) تمدید کرد.

در این بین، تعدادی از باشگاه ها آماده اند تا رقابت های سری آ از سر گرفته شود اما با توجه به اینکه ایالت لومباردی که باشگاه برشا در آن قرار دارد، به شدت تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت، سلینو علاقه ای به شروع دوباره دیدارهای سری آ ندارد و حتی کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، که یکی از طرفداران از سر گیری رقابت هاست را مورد انتقاد قرار داد.

او به خبرنگاران گفت:" من خودخواهی زیادی می بینم و افراد زیادی هستند که می خواهند از این شرایط بهره ببرند.

 

1490559

 

لوتیتو می خواهد به بازی ها برگردد؟ من تنها به حرف کسانی گوش می دهم که لیاقت شنیده شدن را داشته باشند. فکر نمی کنم لوتیتو حتی نماینده لاتزیو باشد؛ او تنها رئیس هیئت مدیره است.

جدا آنها باید دوری اطراف برشا بزنند و ببینند چه اتفاقی اینجا رخ داده است. من هیچ امتیازی نمی خواهم و از سقوط کردن هم نمی ترسم زیرا می دانم که باشگاه ورشکسته نمی شود و دوباره جایگاه مان را در سری آ به دست می آوریم.

من دوباره تایید می کنم اگر بازی ها از سری گرفته شود، برشا بازی نخواهد کرد. این تهدید نیست. آنها می توانند هر چقدر امتیاز که می خواهند، از ما کم کنند. من مسئولیتش را می پذیرم."

دیدگاه‌ها