کد خبر : 1678860 | 28 فروردين 1399 ساعت 14:55 | 27.5K بازدید | 1 دیدگاه

شرط واگذاری لائوتارو

چهار بازیکن بارسلونا در فهرست خرید اینتر!

باشگاه اینتر برای واگذاری لائوتارو مارتینز به بارسلونا، 4 بازیکن این باشگاه را تحت نظر گرفته است.

چهار بازیکن بارسلونا در فهرست خرید اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، پس از بحران ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال، منبع درآمد تمام باشگاه ها قطع شده است. اتفاقی که توان اقتصادی آنها را نیز کاهش داده تا جایی که بسیاری مجبور به کاهش دستمزد بازیکنان خود شده اند.

بارسلونا یکی از باشگاه هایی است که از تعطیلی فوتبال ضربه فراوانی متحمل شده است. باشگاهی که تابستان پیش رو قصد تقویت خط حمله خود را دارد و روی لائوتارو مارتینز به عنوان گزینه اصلی خود حساب باز کرده است. ستاره آرژانتینی اینتر بی میل به جدایی و هم تیمی شدن با لیونل مسی نیست ولی اینتر قصد مذاکره برای واگذاری او به هر قیمتی را ندارد.

 

 

1490354

 

 

بارسا که قادر به پرداخت بند فسخ 111 میلیون یورویی لائوتارو نیست، به دنبال معاوضه بازیکن است. طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، اینتر در وهله اول گریزمان را در ازای لائوتارو پیشنهاد خواهد داد که قطعا با مخالفت بارسا روبرو می شود.

 

 

1459866

 

 

در وهله دوم، اینتر 4 بازیکن دیگر بارسلونا را مد نظر دارد که از بین آنها جذب دو بازیکن را پیشنهاد خواهد داد. نلسون سمدو، آرتور ملو، مارک کوکوریا و کارلس آلنیا. در این بین جذب آرتورو ویدال مساله ای جداست و اینتر قصد ندارد ستاره شیلیایی را وارد پروسه واگذاری لائوتارو کند.

 

بارسا بارها اعلام کرده است که آرتور ملو ستاره برزیلی، غیر قابل ترانسفر است. کارلس آلنیا به صورت قرضی در حال بازی برای بتیس است وکوکوریا نیز قرضی برای ختافه بازی می کند و بند خرید شش میلیون یورویی نیز در قرارداد او با ختافه گنجانده شده است.

 

 

1478564

 

 

نلسون سمدو مدافع راست پرتغالی اما محتمل ترین گزینه برای جدایی از بارسا محسوب می شود. بازیکنی که بر سر تمدید قرارداد هنوز با باشگاه کاتالان به توافق نرسیده است.

برای اینتر مهمتر از هر چیزی حفظ لائوتارو است. ستاره آرژانتینی 16 گل زده و 4 پاس گل داده و در کنار لوکاکو زوج مخوفی در خط حمله نراتزوری تشکیل داده؛ اما اگر لائوتارو برای جدایی پافشاری کند، آنگاه بحث معاوضه بازیکن را خواهد پذیرفت.

 

دیدگاه‌ها