کد خبر : 1678885 | 28 فروردين 1399 ساعت 17:13 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

با انتشار حساب‌های شخصی در صفحات اجتماعی

ابتکار ستاره‌های قطری در کم‌کردن قراردادها

تعدادی از ستاره های قطری ضمن تخفیف به باشگاه ها، حساب های شخصی خود را رسانه ای کردند.

ابتکار ستاره‌های قطری در کم‌کردن قراردادها

به گزارش "ورزش سه"، تعدادی از بازیکنان تیم ملی تصمیم گرفتند تا بخشی از حقوق و مبالغ قید شده در قراردادهای خود را به باشگاه هایشان تخفیف دهند. این تصمیم در حالی گرفته شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی های لیگ ستارگان قطر نیز به حالت تعطیلی درآمده و فدراسیون جهانی فوتبال نیز پیش از این بارها از بازیکنان حاضر در تیم های مختلف خواسته تا در صورت امکان از حقوق های خود کم کنند و به نوعی به باشگاه هایشان تخفیف دهند.

 

حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر و ستاره تیم السد، اولین کسی بود که در این باره پیش قدم شد. او پس از قبول این موضوع، رضایت از این موضوع را با امضایی پای بیانیه ای که آماده شده بود قطعی کرد و در توئیتر خود نیز این اتفاق را رسانه ای کرد.

 

این حرکت الهیدوس باعث شد تا تعداد دیگری از ستاره های لیگ قطر نیز دست به کار شوند به کاپیتان بپیوندند. سعد الشیب، دروازه بان تیم السد قطر و کاپیتان دوم تیم ملی، اولین نفری بود که پس از الهیدوس دست به کار شد و به همبازی خود پیوست. عبدالکریم حسن، عبدالعزیز حاتم، مهدی علی، بسام الراوی، سعود الحاجری و ... دیگر بازیکنانی هستند که به این گروه پیوستند.

 

این بازیکنان که معتقدند کم کردن قراردادهایشان وظیفه آنهاست و به نفع کشور و باشگاه یشان است دست به ابتکاری جالب زدند و با انتشار حساب های خود در صفحات اجتماعی صحت موضوع بخشش حقوق های خود را رسانه ای کردند.

دیدگاه‌ها