کد خبر : 1678942 | 29 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

بوسنیچ: جام لیگ برتر را به لیورپول بدهید

مارک بوسنیچ، دروازه‌بان سابق استرالیا و منچستریونایتد می‌گوید اهدای جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس به لیورپول منصفانه خواهد بود.

بوسنیچ: جام لیگ برتر را به لیورپول بدهید

به گزارش "ورزش سه"، مارک بوسنیچ، دروازه‌بان سابق تیم ملی استرالیا و باشگاه منچستریونایتد که برای ایرانی‌ها به دلیل حضورش درون دروازه استرالیا در دیدار معروف به حماسه مبلورن، چهره‌ای کاملا شناخته شده است، می‌گوید در صورتیکه به دلیل بحران کرونا، این فصل لیگ برتر انگلیس قادر به ادامه پیدا کردن نباشد، تنها گزینه منصفانه اهدای جام قهرمانی به لیورپول خواهد بود.

 

1489440

 

شاگردان یورگن کلوپ پیش از وقفه در لیگ برتر به دلیل اپیدمی کرونا با فاصله 25 امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان در صدر جدول قرار داشتند و از 29 بازی خود بیست و هفت پیروزی بدست آورده بودند. هنوز مشخص نیست که آیا فصل جاری ادامه پیدا خواهد کرد یا در نهایت لغو خواهد شد.

 

بوسنیچ که سابقه طولانی‌ای از بازی در لیگ برتر انگلیس دارد و علاوه بر یونایتد در چلسی و استون‌ویلا هم دروازه‌بانی کرده در این باره گفت:" جام را باید به لیورپول بدهند. شاید در مقررات لیگ برتر چیز ی در این باره گفته شده باشد و شاید هم راه‌حل مشخصی برای چنین  مساله‌ای از قبل وجود نداشته باشد ولی منصفانه‌ترین و درست‌ترین کار ممکن، اهدای جام قهرمانی به لیورپولی‌ها است. بیائید با خودمان صادق باشیم، امکان ندارد تیم دیگری بتواند به آنها برسد".

 

1365156

 

بوسنیچ در ادامه صحبتهایش گفت:" ولی مشکل اصلی نه قهرمان بلکه سهمیه‌های چمپیونزلیگ و تیمهای سقوط کننده و صعودکننده به لیگ هستند. این می‌تواند واقعا مشکل‌ساز شود و باید برای آن پاسخ مناسبی ارائه شود".

 

دیدگاه‌ها