کد خبر : 1678834 | 28 فروردين 1399 ساعت 13:00 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده ژاپنی، یکی از ستاره‌های بزرگ لیورپول می‌شود

سرمربی سابق ستاره ژاپنی لیورپول، مینامینو، می‌گوید او به زودی برای لیورپول خواهد درخشید و به یکی از ستاره‌های اصلی این تیم تبدیل خواهد شد.

پدیده ژاپنی، یکی از ستاره‌های بزرگ لیورپول می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جسی مارچ، سرمربی باشگاه اتریشی ردبول سالزبورگ، تیم سابق تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی که به تازگی به لیورپول پیوسته ضمن تمجید از او می‌گوید مینامینو به زودی ارزش خود را در لیورپول اثبات خواهد کرد و به یکی از ستاره‌های مهم این تیم انگلیسی تبدیل خواهد شد.

 

1491150

 

مینامینو که در ماه ژانویه از سالزبورگ به لیورپول پیوست در بدو ورود به این تیم با بدشانسی مواجه شد چرا که درست در زمانی که به نظر می‌رسید یورگن کلوپ قصد دارد نقش بیشتری در تیمش به او بدهد، بحران اپیدمی کرونا از راه رسید و فوتبال به تعطیلی کشیده شد. مینامینو که با قراردادی 10 میلیون دلاری از سالزبورگ به لیورپول پیوسته در این تیم برای تبدیل شدن به یک بازیکن فیکس باید با بزرگانی مثل محمد صلاح، سادیو مانه و رابرتو فیرمینو رقابت کند.

 

ولی سرمربی سابق او، جسی مارچ آمریکایی که هدایت سالزبورگ را به عهده دارد با حمایت از توان و استعداد بالای مینامینو به شبکه ESPN گفت:" من وقتی به سالزبورگ آمدم متوجه شدم که مینامینو در برنامه‌هایمان نقش مهمی خواهد داشت. او باهوش است، خیلی باهوش. مینامینو آنقدرها آتشین نیست ولی فوتبال را خوب می‌فهمد و در فهم تاکتیکی و زدن ضربات آخر استاد است".

 

1491149

 

سرمربی سابق ستاره ژاپنی در ادامه صحبتهایش گفت:" در لورپول بازیکنان خیلی بااستعداد و با تجربه‌ای حضور دارند که از او جلوتر هستند و در نتیجه ممکن است برای او مدتی طول بکشد تا خودش را تثبیت کند. ولی به مرور زمان او خودش را پیدا خواهد کرد و می‌تواند در هر کدام از پستهای شش گانه تهاجمی لیورپول بازی کند. با توجه به شناختی که از او دارم و انگیزه‌اش را می‌شناسم شک ندارم او به مرور به یکی از ستاره‌های مهم لیورپول تبدیل خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها