کد خبر : 1678952 | 29 فروردين 1399 ساعت 10:55 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل با مالک عربستانی، منچسترسیتی می‌شود!

ستاره سابق نیوکاسل می‌گوید خرید این باشگاه توسط عربستان سعودی به یک انقلاب در باشگاه منجر شده و حتی می‌تواند آنها را آماده قهرمانی در لیگ برتر کند.

نیوکاسل با مالک عربستانی، منچسترسیتی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، جرمین جناس، ستاره سابق نیوکاسل و کارشناس فوتبال انگلیس به حمایت از خرید این باشگاه توسط محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی می‌گوید اگر این قرارداد خرید 300 میلیون پوندی عملی شود در باشگاه نیوکاسل انقلابی اساسی اتفاق خواهد افتاد و این تیم در ادامه حتی قادر به فتح لیگ برتر جزیره خواهد بود.

 

روز گذشته اعلام شد مایک اشلی مالک نیوکاسل در حال مذاکره با کنسرسیومی است که قصد خرید باشگاه را از او دارد. مایک اشلی بعد از سیزده سال به دست داشتن مالکیت نیوکاسل حالا قصد فروش آن را به کنسرسیومی دارد که گفته می‌شود هدایت آن در دست عربستان سعودی بوده و عملا توسط محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور اداره می‌شود.

 

1491317

 

جرمین جناس که در گذشته ستاره نیوکاسل بوده و حالا در انگلیس به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می‌کند از این تغییر مالکیت حمایت کرده و می‌گوید مالکین جدید می‌توانند روح‌ جاه‌طلبی که در دوران مایک اشلی از نیوکاسل رخت بربسته بود را دوباره احیا کنند.

 

جناس به روزنامه میرر گفت:" این کنسرسیوم وقتی مالک باشگاه شود خرج خواهد کرد و نیامده که فقط این باشگاه را خریداری کرده و بعد رهایش کند. این روزها برای یک شرکت بزرگ تجاری سرمایه‌گذاری کردن در باشگاه‌های لیگ برتری با هدف رسیدن به چهار تیم اول جدول، سرمایه‌گذاری ایده‌آلی است".

 

1491273

 

ستاره سابق نیوکاسل در ادامه اضافه کرد:" ساختار نیوکاسل باید کاملا زیر و رو شود. در دو سه سال آینده هفتاد درصد بازیکنان فعلی ما باید عوض شوند. این کار بزرگی است و تنها شرکتهای بزرگ و ثروتمند از پسش برمی‌آیند. نیوکاسل با مالکین ثروتمند حتی می‌تواند مسیر منچسترسیتی را دنبال کرده و مثل آنها به یکی از غولهای اصلی فوتبال انگلیس تبدیل شود".

 

دیدگاه‌ها