کد خبر : 1678972 | 29 فروردين 1399 ساعت 12:33 | 33K بازدید | 3 دیدگاه

تایید حضور سردار در فهرست خرید ناپولی

کالچومرکاتو: ناپولی مصمم به خرید سردار آزمون

کالچومرکاتو می‌گوید مدیر ورزشی ناپولی، سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت را به عنوان مهمترین گزینه تهاجمی در نقل و انتقالات آتی در نظر دارد.

کالچومرکاتو: ناپولی مصمم به خرید سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، کالچومرکاتو می‌گوید در حالی که باشگاه ناپولی در بازار نقل و انتقالات آتی به دنبال تقویت خط حمله خود بوده و چندین نام در فهرست این باشگاه برای خریدهای تهاجمی دیده می‌شود ولی اصلی‌ترین گزینه برای کریستیانو گیونتولی مدیر ورزشی ناپولی، سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ است.

 

1491346

 

به گزارش کالچومرکاتو، سردار آزمون ملی‌پوش ایرانی متولد 1995 و ستاره این فصل باشگاه روس زنیت‌ سنت‌پترزبورگ بوده. آزمون در فصل جاری رویهم‌رفته 29 بار برای زنیت به میدان رفته، چهارده گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است.

 

بر اساس این گزارش، ناپولی در طول فصل هم آزمون را زیر نظر داشته و ناظرین باشگاه ناپولی که او را به دقت بررسی کرده‌اند در گزارش خود به باشگاه اعلام کرده‌اند که آزمون نظر مثبت‌شان را کاملا جلب کرده.

 

کالچومرکاتو می‌گوید کریستیانو گیونتولی مدیر ورزشی ناپولی، به همین علت، سردار را به عنوان گزینه اصلی خریدهای تهاجمی این تیم مشخص کرده و احتمال انتقال ستاره ایرانی به ناپولی بالا به نظر می‌رسد.

 

1491347

 

دیدگاه‌ها