کد خبر : 1678976 | 29 فروردين 1399 ساعت 13:03 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کوریره دلا سرا

رومینیگه: آلمان و ایتالیا دشمن نیستند

کارل هاینتس رومینیگه نایب‌رئیس بایرن مونیخ می‌‌گوید آلمان و ایتالیا دشمن نیستند و او بهترین سالهای عمرش را در ایتالیا سپری کرده است.

رومینیگه: آلمان و ایتالیا دشمن نیستند

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ و ستاره سالهای دور فوتبال آلمان در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا می‌گوید آلمان و ایتالیا دشمن نیستند و او بهترین سالهای عمرش را در ایتالیا سپری کرده است. رومینیگه همچنین درباره بحران کرونا، شروع تمرینات تیمها و زمان شروع دوباره فصل صحبت کرد.

 

1488330

 

اولین حضور در ایتالیا با پیراهن اینتر در 1984

یادم هست که اولین روز حضورم در اینتر باران می‌آمد. علاوه بر خوشامدگویی عالی هواداران، سورپرایز اصلی برای من روزنامه‌نگارها بودند که وقتی با پیگرینی وارد یک رستوران شدم همه برایم دست زدند. من آن موقع بازیکن شناخته‌شده‌ای بودم و پیشنهادی دیگری از ایتالیا و اسپانیا داشتم ولی میلان را انتخاب کردم.

 

ادعاها درباره نقش دیدار آتالانتا- والنسیا در شیوع کرونا در اروپا

هیچ مدرکی در این باره وجود ندارد و شایعات اغلب نادرست هستند.

 

وضعیت فوتبال آلمان در بحران کرونا

کرونا تاثیر شدیدی روی ما و روی کل دنیای فوتبال داشته. ولی حداقل ما این اجازه را دریافت کرده‌ایم که در گروه‌های کوچک چهار پنج نفره تمرین کنیم. پیش از آن هم ما از کنفرانس ویدیویی استفاده می‌کردیم تا فوتبالیست‌ها را آماده نگه داریم. ولی ورود بچه‌ها به مجموعه تمرینی و برقراری ارتباط رو در رو برای روحیه آنها خیلی خوب بوده. تیمهای پزشکی ما هفته‌ای دو بار از بچه‌ها در محل تمرین تیم تست می‌گیرند و تهمیدات بهداشتی کاملا رعایت می‌شود.

 

1201145

 

ایجاد خصومت بین آلمان و ایتالیا در بحران کرونا

من سه سال در ایتالیا زندگی کرده‌ام  و این سه سال یکی از قشنگ‌ترین دوره‌های زندگی من بوده. ایتالیا سرزمین ویژه‌ای است و از هر نظر به خصوص از نظر سیاست و فرهنگ با آلمان تفاوت دارد. من به عنوان یک آلمانی می‌گویم ایتالیا کشوری استثنایی است و میلیونها آلمانی که هر سال برای گذراندن  تعطیلات به کشور شما می‌آیند هم همین نظر را دارند.

 

ما با هم دوست هستیم و همبستگی‌ای که در هفته‌های اخیر بوجود آمده بسیار مفید بوده. ایتالیا به لطف این همبستگی از بحران سربلند بیرون خواهد آمد. نباید فراموش کنیم که کسانی که قوی‌تر هستند و در این بحران کمتر آسیب دیده‌اند باید به کسانی که ضعیف‌تر بوده یا بیشتر آسیب دیده‌اند کمک کنند.

 

دیدگاه‌ها