کد خبر : 1678990 | 29 فروردين 1399 ساعت 14:32 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: مسوولان به زیرساخت‌های جودو توجه کنند

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: با هدف بالابردن انگیزه قهرمانان استان خراسان شمالی دو قطعه زمین با مساعدت ویژه محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی به آنها اختصاص داده شد که به زودی کارهای انتقال آن انجام می شود.

عبدی: مسوولان به زیرساخت‌های جودو توجه کنند

به گزارش ورزش سه، منصور عبدی نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: الیاس علی اکبری و محمد محمدی بریمانلو که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ موفق به کسب مدال شده بودند مدتی پیش از استاندار خراسان شمالی تقاضای زمین داشتند که با موافقت  دکتر شجاعی استاندار جهادی  و پس از هماهنگی با راه و شهرسازی این دو قطعه زمین اختصاص داده شده و هفته آینده تحویل این دو قهرمان خواهد شد.


عبدی ادامه داد: قهرمانان کشور و استان خراسان شمالی باعث افتخار همه مردم هستند و کسب مقام توسط ورزشکاران باعث خوشحالی تمام مردم ایران می‌شود. لذا یکی از سیاست‌های دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی نیز این است که تمام تلاش خود را برای ایجاد نشاط در بین مردم و جامعه ورزشی به کار گرفته است. در فضایی که آسیب‌های اجتماعی گسترده شده است؛ توجه و تشویق ورزشکاران توسط دکتر شجاعی، امید و انگیزه خوبی برای جوانان است که به ورزش توجه بیشتری داشته باشند.

 

مشاور استاندار خراسان شمالی افزود: در این مدت با توجه به حساسیت استاندار مردمی به قهرمانان استان پیگیر کارهای میثم قشلاقی عضو تیم ملی بوکس هم بودیم. وی سرباز مرزبانی است و با توجه به اینکه هنوز شرایط کسب سهمیه المپیک را دارد، ضمن حضور در مرزبانی و تجلیل از ایشان با همکاری خوب فرمانده مرزبانی وی برای ادامه خدمت به استانداری منتقل شد تا بتوان شرایط تمرین و تلاش برای رسیدن به بازی‌های المپیک را داشته باشد.

 

1491366


عبدی همچنین در خصوص کمپ بین المللی جودو استان نیز گفت: با هماهنگی خوبی که بین فدراسیون جودو و رئیس هیأت جودو استان ، استاد خسرویار وجود دارد این کمپ از طریق فدراسیون جودو تجهیز خواهد شد. امیدواریم شاهد تداوم این رویه با همدلی ، اتحاد و حضور نیروهای توانمند کوراش کشور همچون کوروش خسرویار و رضا نصیرنژاد در انجمن جهانی کوراش باشیم.


وی در پایان گفت: می‌بایست مسولان و مدیران ورزشی به قید فوریت نگاه خودشان را به سمت جودو داشته باشند و زیرساخت هارا برای پیشرفت این ورزش در کشور و استان خراسان شمالی مهیا کنند و در هر استانی که استعدادهای جودو وجود دارند، سالن‌های اختصاصی به این ورزش داده شود. خواسته مسولان استانی ورزش و همچنین فدراسیون جودو اعطا سالن‌های لازم به ورزش جودو است تا بتوان به دوران اوج جودو در کشور پس از رفع تعلیق رسید و امید هست تا در پایتخت ایران هم این اتفاق با پیگیری های دکتر میراسماعیلی و مساعدت مسئولین ورزش کشور اتفاق بیفتد.

 

1491370

دیدگاه‌ها