کد خبر : 1678995 | 29 فروردين 1399 ساعت 14:55 | 36.9K بازدید | 1 دیدگاه

در گفت و گو با کاسیاس:

گل تاریخی بیل به بارسا؛ سکوت 6 ساله بارترا شکست

در ششمین سال از گل تاریخی گرت بیل به بارسا، مارک بارترا مدافعی که نتوانست ستاره ولزی را مهار کند، به ذکر توضیحات مفصلی در مورد آن اتفاق پرداخت.

گل تاریخی بیل به بارسا؛ سکوت 6 ساله بارترا شکست

به گزارش "ورزش سه"، دیروز ششمین سالروز گل تاریخی گرت بیل به بارسلونا در فینال کوپا دل ری بود. 16 آوریل 2014 رئال در فینال کوپا دل ری در ورزشگاه مستایا برابر بارسا به میدان رفت و 2-1 به پیروزی رسید. گل دوم رئال توسط گرت بیل در دقایق پایانی به ثمر رسید. گلی که در تاریخ ال کلاسیکوها جاوادانه شده است.

بیل حرکتی را از زمین رئال و به موازات خط طولی زمین شروع کرد. مارک بارترا مدافع بارسا در کورس عقب ماند و با خطا هم نتوانست بیل را متوقف کند. ستاره ولزی پس از 60 متر دوندگی، با یک نوک پا توپ را از پینتو عبور داد تا سند قهرمانی رئال را امضا کند.

 

 

I went from glory to shit in minutes': Batra and Casillas recall ...

 

 

ایکر کاسیاس که در آن بازی گلر رئال بود، در لایو اینستاگرامی شب گذشته خود با مارک بارترا به گفت و گو نشست. بارترا که الان در بتیس بازی می کند، سال هاست که به خاطر آن گل سرزنش می شود و سوژه شوخی هواداران رئال است.

بارترا که اغلب ترجیح داده در مورد آن گل صحبت نکند، به کاسیاس گفت:« واقعیت این است که یادآوری آن بازی برای من دشوار است. من بازیکن جوانی بودم که از تیم های پایه ای بارسا به تیم اول رسیده بودم و اولین ال کلاسیکوی خودم را تجربه می کردم. کمی قبل تر، گل تساوی بارسا را زده بودم و چند دقیقه بعد از بهشت وارد جهنم شدم. واقعا لحظات بسیار سختی بود.»

 

بارترا ادامه داد:« دوست دارم با تو در مورد آن بازی صحبت کنم چون به یاد دارم پس از اتمام مسابقه، به طرف من آمدی و دلداری ام دادی. برای من جالب بود که دروازه بان بزرگی مثل تو با آن همه افتخار، در چنان لحظات سختی به فکر من بوده.

واقعیت این است که گل بیل بیش از هر چیزی به خاطر شایستگی های خود او به ثمر رسید. من اشتباهی مرتکب نشدم و هر بازیکنی جای من بود نیز مغلوب سرعت بیل می شد. بیل ترجیح داد با سرعت به حرکتش ادامه دهد و کسی نمی توانست مانع او شود. یادم است پس از گل، روی چمن نشسته بودم و نای بلند شدن نداشتم که یک نفر به من گفت؛ بلند شد مارک، تو مثل یک ماشین هستی. او متئو لاهوس داور مسابقه بود که به من روحیه می داد.»

 

بارترا در پایان گفت:« ویسنته دل بوسکه روی سکوها ناظر بازی بود و فکر کردم امکان ندارد به تیم ملی دعوت شوم ولی چند ماه بعد او من را به تیم ملی دعوت کرد.»

 

 

Bartra: "That Bale goal? I went from hero to shit in 15 minutes ...

 

دیدگاه‌ها