کد خبر : 1679016 | 29 فروردين 1399 ساعت 16:35 | 24.9K بازدید | 1 دیدگاه

بارسایی سابق، قهرمانی را از رئال میگیرد؟

گل کریستین تیو به رئال مادرید ممکن است قهرمانی لالیگا را از دست شاگردان زیدان خارج کرده و به بارسا تقدیم کند.

بارسایی سابق، قهرمانی را از رئال میگیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته منابع اسپانیایی خبر از طرح فدراسیون فوتبال اسپانیا در صورت نیمه تمام ماندن فصل دادند. به این ترتیب که اگر امکان ادامه لالیگا وجود نداشته باشد، 4 تیم ابتدای جدول تا پایان هفته 27 راهی لیگ قهرمانان خواهند شد و سه تیم پنجم تا هفتم نیز سهمیه لالیگا را کسب خواهند کرد. 

پس از پایان هفته 27 بود که به دلیل شیوع کرونا سران لالیگا تصمیم به تعویق بازی ها گرفتند و در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی می توان بازی ها را از سر گرفت.

 

 

1491363

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، اگر این طرح به اجرا برسد، بارسا طبعا به عنوان قهرمان معرفی خواهد شد و جالب اینکه بارسا یک هفته قبل تر و پس از شکست 2-0 در ال کلاسیکو، صدر  را به رئال واگذار کرده بود.

در هفته 27 بارسا به لطف پنالتی ای که وی ای آر برایش در مقابل سوسیداد اعلام کرد، توانست با گل مسی 1-0 به پیروزی برسد ولی رئال ساعاتی بعد در بنیتو ویامارین 2-1 مغلوب رئال بتیس شد تا صدر را بار دیگر به بارسا واگذار کند. گل دوم بتیس دقیقه 81 توسط کریستین تیو محصول آکادمی لاماسیا و مدافع چپ سابق بارسلونا به ثمر رسید.

 رئال با تساوی هم صدر را به بارسا واگذار می کرد ولی گل تیو که شکست رئال را رقم زد، به دلیل سبقه بارسایی او حالا اهمیتی دوچندان پیدا کرده است.

تیتر فردای روز نامه موندودپورتیوو به تیو و گل تمام مکننده اش اختصاص داشت:

 

 

دیدگاه‌ها