کد خبر : 1679023 | 29 فروردين 1399 ساعت 17:18 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

فیل تامپسون:

بعید است استرلینگ به لیورپول برگردد

اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که دوران همکاری رحیم استرلینگ و لیورپول تمام شده و بازگشتی هم در کار نخواهد بود.

بعید است استرلینگ به لیورپول برگردد

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ سال 2010 بود که از کوئینزپارک رنجرز به تیم های پایه ای لیورپول آمد و پس از دو سال به تیم اول باشگاه راه یافت. ستاره ملی پوش انگلیسی اما پس از سه فصل بازی برای قرمزها راهی منچسترسیتی شد. جدایی او به شکل خوبی نبود و استرلینگ با پافشاری های خود در نهایت توانست مجوز ترک باشگاه را دریافت کند.

هواداران لیورپول هرگز او را نبخشیدند و در هر بازی در آنفید که به میدان رفته، هو شده است.

 

 

1491404

 

 

استرلینگ اخیرا و در جریان یک مصاحبه گفت که هنوز هم عاشق لیورپول است:« ممکن است در آینده به لیورپول بازگردم؟ صادقانه به شما بگویم من هنوز لیورپول را دوست دارم. البته نمی خواهم ماجرا را پیچیده کنم. لیورپول همیشه در قلب من جای دارد. این تیم بوده که کارهای بزرگی را برای من انجام داده و باعث رشد من در دوران ورزشی ام شده است.»

 

 

1487158

 

 

فیل تامپسون اسطوره لیورپول اما بازگشت استرلینگ را ایده خوبی نمی داند. او به اسکای اسپورتس گفت:« معتقدم زمان برای بازگشت استرلینگ سپری شده است. او هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در لیورپول داشت ولی تصمیم به جدایی گرفت. رحیم واقعا بازیکن خوبی بود و تنها در تمام کنندگی نقاط ضعفی داشت ولی می توانست بهتر و بهتر شود. او حالا تبدیل به بازیکن بزرگی شده و در سیتی خوب کار می کند. به نظر من با رفتن گواردیولا، او هم از سیتی خواهد رفت ولی مقصد بعدی او لیورپول نخواهد بود.

من استرلینگ را در رئال، بارسا و حتی یوونتوس می بینم. باشگاه های متمول و سطح اول دنیا برای جذب او رقابت خواهند کرد.»

 

استرلینگ در 129 بازی برای لیورپول توانست 23 گل به ثمر برساند. او با 56 بازی ملی، در 230 بازی برای سیتی نیز زننده 89 گل بوده است.

 

 

 

1453467

دیدگاه‌ها