کد خبر : 1680302 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 12:20 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: پیراهن لیونل مسی را می‌خواهم

رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی می‌گوید علاقه زیادی به تعویض پیراهن با لیونل مسی و داشتن پیراهن او دارد.

استرلینگ: پیراهن لیونل مسی را می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی منچسترسیتی می‌گوید کلکسیونی از پیراهن‌های ستاره‌های فوتبال دارد ولی پیراهن لیونل مسی یکی از پیراهن‌هایی است که در حال حاضر در اختیار ندارد و علاقه‌ زیادی دارد که صاحب پیراهن بارسا با نام لیونل مسی بر پشت آن باشد.

 

1492818

 

استرلینگ در مصاحبه با رادیو بی‌بی‌سی در این باره گفت:" من علاقه زیادی به جمع‌آوری پیراهن دارم ولی هنوز پیراهنی را روی دیوار نصب نکرده‌ام. دلم نمی‌خواهد وقتی کسی به خانه‌ام می‌آید تنها تصورش از من این باشد که فوتبالیست هستم. بیشتر دوست دارم خانه‌ام حس و حال خانوادگی داشته باشد".
 

1492817

 

ستاره منچسترسیتی در ادامه صحبتهایش گفت:" ولی وقتی فوتبالم تمام شود و بازنشسته شوم امیدوارم تعداد زیادی پیراهن از بازیکنان بزرگ دنیا داشته باشم و بتوانم از بین آنها پیراهن‌های محبوبم را انتخاب کنم و یک اتاق اختصاصی برای نمایش جام‌ها و پیراهن‌هایم داشته باشم. مهمترین پیراهنی که دوست دارم داشته باشم پیراهن لیونل مسی است. من وقتی با بارسا بازی می‌کردیم پیراهن نیمار را گرفته‌ام. فکر کنم اولین پیراهنی که از یک نفر خواستم همین پیراهن نیمار بوده. ولی پیراهن مسی را کم دارم و خیلی دوست دارم آن را داشته باشم".

 

دیدگاه‌ها