کد خبر : 1679040 | 29 فروردين 1399 ساعت 18:34 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای برگزاری رقابت های غرب آسیا

قطری ها پا به امارات می گذرانند

تاکنون 10 تیم مجوز حضور در دهمین دوره رقابت های غرب آسیا را به دست آوردند.

قطری ها پا به امارات می گذرانند

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون های کویت، عراق، بحرین و سوریه توافق کردند تا در دهمین دوره مسابقات قهرمانی غرب آسیا که از دوم تا پانزدهم ژانویه (از سیزدهم تا بیست و ششم دی ماه) در امارات برگزار شود، حضور پیدا کنند. به غیر از این پنج تیم، تیم های ملی قطر، عربستان، لبنان، اردن، عمان و امارات دیگر تیم هایی هستند که توانستند مجوز حضور در این بازی ها به دست بیاورند.  

 

تیم ملی فوتبال قطر نیز یکی از تیم هایی بود که برای حضور در امارات با تردید روبرو شد اما پس از مشورت با تعدادی از فدراسیون های دیگر در نهایت تصمیم گرفتند تا در این بازی ها حضور پیدا کنند. آنها تصمیم دارند تا در این تورنمنت از بازیکنان جوان خود استفاد کنند و به این ترتیب پشتوانه خوبی برای تیم ملی اصلی خود که باید در بازی های جام جهانی 2022 به میدان برود، به وجود بیاورند.

بر اساس اعلام مسئولان برگزار کننده بازی های غرب آسیا، کشورهای مختلف می توانند تا تاریخ 30 آوریل (11 اردیبهشت) برای حضور در این تونمنت داوطلب شوند. در این میان دو تیم دیگر یعنی تیم های ملی فوتبال فلسطین و یمن هستند که با پیوستن خود به این رقابت ها تعداد تیم های حاضر در این بازی ها را به عدد 12 خواهند رساند و به این ترتیب روند برگزاری این رقابت ها راحت تر از قبل کنند.

 

به این ترتیب به نظر می رسد با توجه به تعداد تیم هایی که در این دوره از بازی ها حضور پیدا خواهند کرد رکوردی در تعداد تیم های حاضر به ثبت خواهد رسید. آخرین دوره از این بازی با حضور 9 تیم ملی به میزبانی عراق و با قهرمانی بحرین به پایان رسید.

دیدگاه‌ها