کد خبر : 1679086 | 30 فروردين 1399 ساعت 09:20 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروین: فکر کنم کرونا گرفتیم و خوب شدیم!

کوین دی‌بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید احتمالا به ویروس کرونا مبتلا شده بوده ولی در حال حاضر بدنش از ویروس پاک است.

دی‌بروین: فکر کنم کرونا گرفتیم و خوب شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید او و خانواده‌اش احتمالا در شرایطی که در شهر منچستر در قرنطینه به سر می‌برده‌اند به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند ولی در آن روزها تستی از آنها گرفته نشده و در حال حاضر ویروس را پشت سر گذاشته‌اند.

 

1491465

 

دی‌بروین هم مثل سایر شهروندان انگلیسی و کسانی که در این کشور حضور داشتند در یک ماه اخیر مجبور به رعایت قوانین قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی بودند. ولی او حالا فاش کرد که چندین نفر از اعضای خانواده‌اش برای مدتی طولانی بیمار بوده‌اند و پیش از آنکه مشخص شود علت بیماری‌شان ویروس کرونا بوده یا نه، بهبود پیدا کرده‌اند.

 

ستاره بلژیکی منچسترسیتی در گفتگو با اسکای گفت:" در شروع قرنطینه خانواده من هشت یا نه روز بیمار بودند. ماجرا از پسر کوچکم شروع شد، بعد پسر بزرگترم بیمار شد و همسرم هم علائم بیماری پیدا کرد. نمی‌دانم که ما ویروس کرونا گرفته بودیم یا نه".

 

دی‌بروین در ادامه گفت:" خوشبختانه ما حالا از آن شرایط عبور کرده‌ایم و دو سه هفته اخیر شرایط خوبی داشته‌ایم. حالا به زندگی عادی برگشته‌ایم و در این مدت همه چیز خوب شده است".

 

دیدگاه‌ها