کد خبر : 1679098 | 30 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

شایعاتی که هر روز واقعی‌تر می‌شود

لائوتارو موافق بارسا؛ اینتر نمی‌تواند "نه" بگوید

مارکا می‌گوید لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر تصمیم خود برای پیوستن به بارسلونا را گرفته و حتی حاضر است برای این انتقال، اینترمیلان را تحت فشار بگذارد.

لائوتارو موافق بارسا؛ اینتر نمی‌تواند "نه" بگوید

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه این روزها شایعات درباره انتقال احتمالی نیمار و لائوتارو مارتینز به بارسلونا به اوج رسیده و از این دو به عنوان هدفهای اصلی بارسا نام برده می‌شود، مارکا مدعی است که لائوتارو تصمیم خود را برای پیوستن به بارسلونا گرفته و حتی حاضر است در صورت مخالفت اینتر، این باشگاه را تحت فشار بگذارد. به گزارش مارکا، بارسلونا از این شرایط آگاه بوده و بنابراین خیالش از بابت جذب او راحت است.

 

1491472

 

در روزهای اخیر شک و شبهه‌هایی درباره بازگشت نیمار به بلوگرانا مطرح شده ولی انتقال لائوتارو به نوکمپ تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. البته لائوتارو هرگز گزینه ارزانی برای بارسا نخواهد بود ولی به هر تقدیر، مبلغ انتقال او به مراتب کمتر از نیمار است. در شرایط بحرانی ناشی از کرونا، طبیعی است که بارسا علاقه به مراتب بیشتری به ستاره آرژانتینی نشان بدهد.

 

ولی عامل تعیین‌کننده در این میان خواست و تمایل خود بازیکن است. مارکا مدعی است لائوتارو می‌خواهد به نوکمپ برود یا دست‌کم این چیزی است که او به مدیریت باشگاه بارسلونا گفته است.

 

مارکا می‌گوید باشگاه‌های دیگری مثل رئال و منچسترسیتی هم لائوتارو را در نظر داشتند ولی حالا اولویت‌هایشان تغییر کرده. رئال به شدت به دنبال ارلینگ هالند است و سیتی هم قصد دارد هر طور شده ستاره‌های فعلی‌اش آگوئرو و گابریل ژسوس را حفظ کند.

 

1490026

 

اما جذب لائوتارو برای بارسا یک اولویت است. اول اینکه بلوگرانا در خط حمله نیاز به تقویت دارد و دوم اینکه با توجه به 34 ساله شدن لوئیس سوارز از چند ماه آینده، این تیم به جانشینی برای او نیاز دارد، به خصوص که مهاجم اروگوئه‌ای در دو فصل گذشته با مصدومیت‌های جدی مواجه شده است.

 

چند روز پیش مالکین باشگاه اینتر اعلام کردند تا زمانی که لائوتارو شخصا تمایل خود برای ترک این باشگاه را اعلام نکند، درهای خروج را برای او بسته نگه خواهند داشت. مارکا می‌گوید لائوتارو برای ترک اینتر تمایل زیادی دارد و می‌داند که این تابستان بهترین زمان برای خروج از سری آ خواهد بود. بعد از اعلام تمایل لائوتارو به باشگاه، مذاکرات او با اینتر شروع خواهد شد.

 

با اینکه بند آزادسازی لائوتارو 110 میلیون یورویی است ولی ارزش فعلی او در بازار کمتر از این ارزیابی می‌شود. یکی از کلیدهای اصلی مذاکرات با اینتر، استفاده از لائوتارو در معامله‌ای است که بخشی از آن جابجایی بازیکنان باشد. در شرایط بحرانی اقتصادی ناشی از کرونا شکی نیست که بارسلونا قصد دارد پول کمتری بابت لائوتارو پرداخت کند. به این ترتیب بلوگرانا احتمالا چند بازیکن خود را در قبال لائوتارو به اینتر پیشنهاد خواهد داد.

 

به عقیده مارکا، آرتورو ویدال به احتمال زیاد یکی از این گزینه‌ها خواهد بود. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت هم مدعی شده بود که بارسلونا قصد دارد نلسون سمدو، کارلس آلینا، آرتور و مارک کوچورلا را به اینتر پیشنهاد دهد. البته مارکا این خبر گاتزتا را اصلاح کرده و می‌گوید دو اسم آخر فهرست این نشریه نمی‌توانند در پیشنهاد بارسا به اینتر جا داشته باشند چرا که بارسلونا اعلام کرده آرتور فروشی نیست و از سوی دیگر باشگاه کاتالان دیگر کنترلی روی آینده کوچورلا ندارد.

 

 

دیدگاه‌ها