کد خبر : 1679052 | 29 فروردين 1399 ساعت 19:42 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آلمانی؛ گزینه اینتر برای جانشینی لائوتارو

تیمو ورنر تبدیل به هدف شماره یک اینتر در فصل نقل و انتقالات تابستانی شده است.

ستاره آلمانی؛ گزینه اینتر برای جانشینی لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش های منتشر شده در ایتالیا اینترمیلان بازیکنانی چون تیمو ورنر گلزن لایپزیش و آنتونی مارسیال مهاجم منچستریونایتد را هدف اصلی به عنوان جانشین لائوتارو قرار داده است. مارتینز به لطف فرم فوق العاده اش در این فصل مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و آنها این بازیکن را به عنوان جایگزینی بلند مدت برای لوئیس سوارز می بینند.

 

1453415

 

گاتزتا دلااسپورت مدعی شد آنتونیو کونته به سبک بازی تیمو ورنر علاقمند بوده و اخباری در مورد وجود بند آزادسازی 51 میلیون پوندی در قرارداد این بازیکن با لایزپیش وجود دارد که با توجه به فروش احتمالی لائوتارو به بارسا، پرداخت این رقم برای اینتر دشوار نخواهد بود.

 

تیمو ورنر تا سال 2023 با لایزپیش قرارداد داشته و هنوز مشخص نیست آیا او در پاین فصل خواهان ترک این باشگاه است یا خیر. البته کار اینتر برای خرید این بازیکن چندان آسان نیست، زیرا تیم هایی چون بایرن مونیخ، چلسی و لیورپول نیز برای جذب تمو ورنر ابراز علاقه کرده اند.

 

گاتزتا همچنین مدعی شد اینتر انتقال آنتونی ماریسال، مهاجم فرانسوی منچستریونایتد را نیز در نظر خواهد گرفت. کونته یک سال پیش به دنبال این بازیکن بود، اما از آن زمان برای مارسیال زیر نظر اوله گونار سولسشر احیا شده و در اولدترافورد تبدیل به بازیکنی مهم و حیاتی شده است. البته این اتفاقات در شرایطی رخ خواهد داد که انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا قطعی شود.

دیدگاه‌ها