کد خبر : 1679207 | 30 فروردين 1399 ساعت 18:08 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

نویدکیا برای همیشه بهترین بازیکن سپاهان است؛

سوکای: بردن پرسپولیس در جام‌حذفی را فراموش‌ نکنیم

بازیکن آلبانیایی سابق سپاهان ابراز امیدواری کرد بار دیگر به این تیم بازگردد و اصفهان را دوباره ببیند.

سوکای: بردن پرسپولیس در جام‌حذفی را فراموش‌ نکنیم

 

به گزارش "ورزش سه" ، سوکای سال ۹۰ در نقل و انتقالات نیم فصل به سپاهان پیوست و سال ۹۴ از این باشگاه خداحافظی کرد. او در فصول۹۰_۹۱ و ۹۳_۹۴ به همراه سپاهان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و در فصل ۹۱_۹۲ با این تیم قهرمان جام حذفی شد.


سوکای همچنین در فینال جام حذفی سال ۹۲ که بین تیم های پرسپولیس و سپاهان برگزار شد، زمانی که سپاهان با یک گل از پرسپولیس عقب بود در دقیقه ۵۹ با توپ گیری از حسین ماهینی گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا این بازی به وقت های اضافه کشیده شود و در پنالتی سپاهان به قهرمانی دست یافت. جواهیر سوکای در رابطه با آخرین وضعیت خودش و دوران طلایی با سپاهان، اظهار کرد: اولین بازی رسمی من سال ۲۰۰۴ در تیم ولازنیا شکودر آلبانی بود که دو سال به طور قرضی در تیم های البسانی و هاستپ توپ زدم و سال ۲۰۰۹ باز به ولازنیا شکودر بازگشتم.


وی با بیان اینکه در ایران تنها برای سپاهان بازی کردم، تصریح کرد: سال۲۰۱۱ به تیم فوتبال سپاهان پیوستم و چهار سال در این تیم حضور داشتم و در نهایت در سال ۲۰۱۵ از سپاهان جدا شدم. سپاهان باشگاه بزرگی است و هرچه می خواهید مانند طرفدار، پول و احترام را در این باشگاه پیدا کنید.


سوکای در خصوص حضور در تیم ملی آلبانی، خاطرنشان کرد: سابقه حضور در تیم ملی زیر ۲۱ یکسال و بزرگسالان آلبانی را دارم. تیم ملی فوتبال کشورم خیلی قدرتمند است و بازی های خوبی از خود به نمایش می گذاریم، زیرا بازیکنان زیادی از آلبانی در تیم های اروپایی بازی می کنند.


وی با اشاره به اینکه هواداران سپاهان را دوست دارم، گفت: دلم برای آن ها تنگ شده، بهترین و بزرگترین خاطرات زندگی من از سوی هواداران سپاهان است.


مهاجم اسبق تیم فوتبال سپاهان در رابطه با شرایط تیم باشگاهی خود، اظهار کرد: کاپیتان تیم فلامورتاری هستم و با این تیم در سوپر لیگ آلبانی بازی می کنیم.


سوکای با بیان اینکه امیدوار است که ویروس کرونا تمام شود، گفت: این ویروس در آلبانی و در دو ماه گذشته تنها جان ۲۳ نفر را گرفته و شرایط وخیم نشده است.


وی در پاسخ این سوال که کدام بازی در سپاهان برای تو خاطره انگیز تر است؟ تصریح کرد: در سال ۹۲ بازی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی که سپاهان قهرمان شد خیلی خاطره انگیز است و نباید آن پیروزی را فراموش کنیم.


بازیکن تیم فوتبال فلامورتاری افزود: همچنین بازی سپاهان با استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی دو بر صفر سپاهان تمام شد از یاد نرفتنی است و در کل این دو پیروزی مقابل استقلال و پرسپولیس به یاد ماندنی است.


سوکای در خصوص امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان، خاطر نشان کرد: اورا می شناسم و دوستش دارم، مربی بزرگی در ایران است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای قلعه نویی رقم بخورد.


وی با بیان اینکه با بازیکنانی که با من در سپاهان بازی می کردند در ارتباط هستم، گفت: محرم نویدکیا بهترین بازیکن سپاهان برای همیشه است.  


بازیکن تیم فوتبال فلامورتاری در رابطه با بازگشت به اصفهان، اظهار کرد: آخرین بار در سال ۲۰۱۵ به اصفهان آمدم، امیدوارم امسال هم به این شهر زیبا بیایم.


سوکای در خصوص مربیگری در سپاهان، تصریح کرد: ۳۲ سال سن دارم و هنوز می توانم بازی کنم، بعد از آن به مربیگری فکر خواهم کرد.

دیدگاه‌ها