کد خبر : 1679290 | 31 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند نویر از بایرن: باشگاه من اینطور نبود!

مانوئل نویر از درز کردن مذاکراتش با باشگاه درباره تمدید قرارداد بسیار عصبانی است و می‌گوید بایرن مونیخی که می‌شناخته چنین باشگاهی نبوده است.

انتقاد تند نویر از بایرن: باشگاه من اینطور نبود!

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر از درز کردن جزئیات مذاکراتش با باشگاه بایرن مونیخ درباره تمدید قرارداد بسیار عصبانی است و با انتقاد تند از راه یافتن این مذاکرات به رسانه‌ها می‌گوید بایرن مونیخی که می‌شناخته چنین باشگاهی نبوده است.

 

1491640

 

مانوئل نویر 34ساله نزدیک به یک دهه است که دروازه‌بان اصلی بایرن بوده. او که سال 2011 از شالکه به بایرن ملحق شده در این سالها با بایرن هیجده جام قهرمانی بدست آورده. نویر سال آینده وارد آخرین سال قراردادش می‌شود و مدتی است با باشگاه درباره شرایط تمدید قراردادش در حال مذاکره است. اخیرا شایعات رسانه‌ای حاکی از این بود که مذاکرات دو طرف به بن‌بست رسیده چرا که نویر خواهان تمدید پنج ساله است ولی بایرن تنها حاضر است قرارداد او را به مدت دو سال تمدید کند.

 

این شایعات باعث عصبانیت شدید نویر شده و او معتقد است با توجه به سن و سالش درخواست تمدید پنج ساله اصلا منطقی نیست. نویر همچنین از درز کردن جزئیات مذاکرات به رسانه‌ها بسیار دلخور است.

 

1479869

 

نویر در گفتگو با بیلد گفت:" تمام مذاکراتی که من و بایرن از سال 2011 با هم داشته‌ایم همیشه در یک فضای سرشار از اعتماد انجام شده و هیچ چیزی از آنها به بیرون درز نکرده بود. ولی حالا جزئیات صحبتهای ما از رسانه‌ها سر در آورده که جالب اینجا است که درست هم نیستند. این برای من ناراحت‌کننده است. بایرنی که من می‌شناختم چنین باشگاهی نبود".

 

سنگربان بایرن در ادامه گفت:" می‌خواهم تا زمانی که آماده هستم بازی کنم. ولی مهمترین چیز برای من اعتماد است. شکی نیست که تمدید 5 ساله خیلی اتوپیایی است. من 34 ساله هستم و نمی‌توانم پیش‌بینی کنم در 39 سالگی چه شرایطی خواهم داشت. پس صحبتهایی که مطرح شده اصلا منطقی نیست".

 

دیدگاه‌ها