کد خبر : 1678797 | 28 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

سپ مایر

رها کردن نویر برای بایرن تصمیمی احمقانه است

سپ مایر، اسطوره دروازه‌بانی آلمان و بایرن مونیخ می‌گوید بایرن اگر به مانوئل نویر اجازه ترک باشگاه را بدهد دست به کاری احمقانه زده است.

رها کردن نویر برای بایرن تصمیمی احمقانه است

به گزارش "ورزش سه"، سپ مایر، اسطوره دروازه‌بانی آلمان و بایرن مونیخ که سالها در درون دروازه تیم ملی این کشور و باشگاه بایرن مونیخ درخشیده می‌گوید با توجه به شایعات اخیر درباره تنش در روابط این باشگاه با دروازه‌بانش مانوئل نویر، بایرن اگر اجازه بدهد نویر در پایان قراردادش باشگاه را ترک کند مرتکب اشتباهی احمقانه شده است.

 

1491112

 

قرارداد نویر با بایرن در تابستان 2021 به پایان می‌رسد و دو طرف چندین ماه است که برای تمدید این قرارداد در حال مذاکره هستند. ولی نویر و بایرن تا کنون به نتیجه نرسیده و در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره بالا گرفتن تنش در رابطه دو طرف منتشر شده است.

 

سپ مایر در گفتگو با نشریه آبند زایتونگ آلمان در این باره گفت:" بعید می‌دانم بایرن مونیخ آنقدر احمق باشد که اجازه ترک باشگاه را به مانوئل نویر بدهد. اگر چنین اتفاقی بیفتد بایرن در سالهای آینده به شدت افسوس خواهد خورد".

 

سپ مایر که در فاصله سالهای 1962 تا 1980 سنگربان بایرن مونیخ بوده در ادامه صحبتهایش با حمایت کامل از نویر گفت:" چرا مانوئل نویر نتواند تا پنج سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند؟ او خیلی آماده است و به راحتی می‌تواند از پسش برآید. در حال حاضر هیچ گلری بهتر از مانوئل نویر در کل دنیا نیست و تا پنج سال آینده هم هیچ گلری بهتر از او نخواهد بود".

 

دیدگاه‌ها