کد خبر : 1679312 | 31 فروردين 1399 ساعت 11:54 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

ادامه نظارت بر سرخابی ها بعد از واگذاری

به نظر می‌رسد دولت در اساسنامه پیشنهادی سرخابی ها برای بعد از واگذاری، موضوع تائید اهلیت مدیران این باشگاه ها را قرار داده است.

ادامه نظارت بر سرخابی ها بعد از واگذاری

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال حالا در فهرستی هستند که باید در سال 1399 واگذار شوند. آن ها جزو دارایی های سرمایه ای دولت به شمار می‌روند که باید به بخش خصوصی واگذار شوند تا نزدیک به 500 هزار میلیارد از بودجه کشور را تامین کنند. اما این بار مدل واگذاری مدنظر دولت نه فروش به شرکت ها و افراد بلکه واگذاری از طریق بورس است.

 

با این حال پرطرفدار بودن استقلال و پرسپولیس حساسیت هایی را در این باره ایجاد کرده است. علینژاد معاون وزارت ورزش و جوانان در گفتگوی رادیویی خود اعلام کرد که در اساسنامه این دو باشگاه می‌تواند بندی برای تائید اهلیت مدیران دو باشگاه حتی بعد از خصوصی سازی هم قرار داده شود. در واقع به شکلی که مجمع و مالکین مدیر پیشنهادی خود را معرفی کنند و در نهایت یک نهاد که البته هنوز مشخص نشده، به تاید یا رد آن بپردازد که در این صورت کار برای مالکان خصوصی هم آسان نخواهد بود.

 

این در حالی است که هنوز مدیرعامل جدید پرسپولیس معرفی نشده و در فاصله 11 ماه تا پایان سال 99 که موعد واگذاری این دو باشگاه است، سرخ های پایتخت وضعیت مبهمی را تجربه می‌کنند.

دیدگاه‌ها