کد خبر : 1679319 | 31 فروردين 1399 ساعت 12:30 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس باشگاه جهانبخش: تیمی از لیگ برتر سقوط نکند

رئیس باشگاه برایتون می‌گوید در صورت تعطیلی فصل لیگ برتر قهرمانی باید به لیورپول اهدا شود ولی هیچ تیمی نباید از این لیگ سقوط کند.

رئیس باشگاه جهانبخش: تیمی از لیگ برتر سقوط نکند

به گزارش "ورزش سه"، تونی بلوم، رئیس باشگاه انگلیسی برایتون که علیرضا جهانبخش ملی‌پوش فوتبال کشورمان در آن بازی می‌کند می‌گوید اگر فصل جاری لیگ برتر به دلیل اپیدمی کرونا تعطیل شود، اهدای جام قهرمانی به لیورپول حق این تیم است ولی در این شرایط هیچ تیمی نباید از این لیگ سقوط کند، مگر آنکه بازی‌ها تا پایان انجام شده و تیمهایی که حق‌شان است سقوط کنند.

 

1491668

 

در زمان تعلیق فصل جاری لیورپول در صدر جدول با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش 25 امتیاز فاصله داشت و برایتون از جمله تیمهایی بود که برای جلوگیری از سقوط‌شان در حال نبرد بودند. برایتون در حالی که 9 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده بود تا منطقه سقوط دو امتیاز فاصله داشت.

 

رئیس برایتون در این باره گفت:" من نمی‌توانم این سناریو را تصور کنم که در صورت تعطیلی فصل، تیمها بر اساس میانگین امتیازات‌شان در هر بازی سقوط کنند. اینکه تیمی اجازه نداشته باشد تا آخر فصل بازی کند ولی با این سیستم به دلیل اینکه میانگین امتیازش در هر بازی 0.2 بوده سقوط کند برایم اصلا قابل درک و تصور نیست".

 

تونی بلوم در ادامه گفت:" این روش قدرت و ضعف تیمهایی که ما با آنها بازی نکرده‌ایم را در نظر نمی‌گیرد. با این روش می‌توان برای بالای جدول تصمیم گرفت. لیورپول که حق دارد قهرمان اعلام شود. شاید بتوان تیمهای صعودکننده به چمیپونزلیگ را هم اینطور مشخص کرد. ولی من بعید می‌دانم کسی به استفاده از این روش رای بدهد".

 

دیدگاه‌ها