کد خبر : 1679357 | 31 فروردين 1399 ساعت 15:25 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه با ستاره آفریقایی لیگ ایران

آیاندا پاتوسی: فولاد عزیز من را بخر!

آیاندا پاتوسی ستاره اهل آفریقای جنوبی فولاد خوزستان امیدور است که قرارداد قرضی اش با این باشگاه دائمی شود.

آیاندا پاتوسی: فولاد عزیز من را بخر!

به گزارش "ورزش سه"، آیاندا پاتوسی که تجربه یک نیم فصل بسیار خوب و موفق را در استقلال داشت، پس از جدایی از این تیم و یک دوره ناموفق در فوتبال امارات، زمستان گذشته به فوتبال کشورمان بازگشت و این بار به فولاد خوزستان پیوست.

 

او که در حال حاضر با قرارداد قرضی از کیپ تاون سیتی در فولاد بازی می کند، امیدوار است که بتواند قرارداد خود را دائمی کند. در واقع دلیل اصلی جدایی او از استقلال عدم پرداخت بند خرید دائمی او بود ولی ملی پوش آفریقای جنوبی خوشبین است که فولاد بتواند بند جدایی او را فعال کند.
 

1491729

 

پاتوسی در این رابطه به "Far Post" گفت:« از فوتبال خودم در ایران لذت می برم و دوست دارم در تیمم بهترین بازی ها را انجام دهم. اینجا و در فولاد خوشحالم.»

 

لیگ خلیج فارس ایران نیز به دلیل شیوع کرونا تعطیل است و در حال حاضر مشخص نیست ادامه بازی ها چه زمانی از سرگرفته خواهد شد. فولاد با پاتوسی در رده ششم لیگ قرار دارد و امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

 

پاتوسی در ادامه صحبت هایش گفت:« امیدوارم باشگاه فولاد پیشنهادی برای خرید من به کیپ تاون سیتی ارائه دهد اما فعلا منتظر پایان کرونا و باز شدن مرزها هستیم. من می‌خواهم در خارج از آفریقای جنوبی به فوتبالم ادامه دهم. البته که عاشق فوتبال آفریقای جنوبی هستم، اما ترجیح می دهم فعلاً در خارج بازی کنم.»

 

او در لیگ آفریقای جنوبی سابقه زدن 32 گل را دارد ولی می خواهد در فوتبال ایران به کار ادامه دهد. آیاندا پاتوسی سابقه 12 بازی  ملی را در کارنامه دارد.

 

 

1475998

 

دیدگاه‌ها