کد خبر : 1679369 | 31 فروردين 1399 ساعت 16:17 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

در ایران خارجی ها به حقشان می‌رسند

شادکام: گناه فوتبالیست های ایرانی چیست؟

محمد شادکام می‌گوید در فوتبال ایران بازیکنان خارجی به حقشان می‌رسند و ایرانی ها نه.

شادکام: گناه فوتبالیست های ایرانی چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، محمد شادکام ستاره سابق تیم های جنوبی که برای پیگیری شکایت خود به فدراسیون آمده بود، در گفتگو با خبرنگاران توضیح داد: حکم مربوط به من صادر شده است. قبل از این که لیگ شروع شود، باشگاه نفت مسجدسلیمان یک چک به من داد و قرار شد این تیم نتواند بازیکن بخرد اما الان 2 سال است که حکم من هم آمده اما هیچ عکس العملی از سوی فدراسیون نبوده. چند بار هم آمدم به آقای نورشرق گفتم و ایشان گفتند که کسانی که در کمیته تعیین وضعیت هستند باید پیگیری کنند اما مدیر خود ایشان است، چطور می‌شود او بگوید که جای دیگری برویم؟

 

وی در همین باره عنوان کرد: یک شماره می‌دهند که زنگ بزنیم اما کسی پاسخگو نیست. فدراسیون هم که می‌آییم می‌گویند پیگیری می‌کنیم، این پیگیری به چه شکلی است؟ من 360 میلیون از صنعت نفت و نزدیک به 200 میلیون از مسجدسلیمان طلبکارم و الان 2 سال گذشته. حتما نباید بازیکن خارجی باشیم، ما ایرانی هستیم و چه گناهی داریم که به پولمان نرسیم؟

 

او با اشاره به وضعیت مالی تیم های ایرانی و همچنین بازیکنان اظهار داشت: خواهش می‌کنم که این را پیگیری کنید نه منِ محمد شادکام که بقیه هم به پولشان برسند. درست است که فوتبال ما ورشکسته است اما ما هم فقط همین شغل را داریم، در این چند سال شرایط اقتصادی انقد بد بود که نتوانستیم پول جمع کنیم که آن هم اگر پیگیری کنند در سرنوشتمان می‌تواند مثمرثمر باشد.

دیدگاه‌ها