کد خبر : 1679374 | 31 فروردين 1399 ساعت 16:35 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

برخلاف ادعای سعادتمند و رسانه باشگاه استقلال 

میلیچ: پولی دریافت نکرده‌ام!

برخلاف ادعای رسانه رسمی باشگاه استقلال و البته مدیرعامل جدید این باشگاه مدافع کروات این باشگاه می گوید پولی دریافت نکرده است.

میلیچ: پولی دریافت نکرده‌ام! 

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از یک ماه جلسات متعدد احمد سعادتمند با پیشکسوتان و البته افرادی که به نظر نمی رسید بتوانند در راه حل مشکلات مالی کمکی به این باشگاه انجام بدهند امروز بالاخره مدیرعامل جدید استقلال ترجیح داد از فعالیت های خود پرده برداری کند و از طریق سایت این باشگاه اعلام کرد که قسط اول مطالبات دیاباته را پرداخت کرده است و البته بخش مهمی از مطالبات میلیچ به حساب او واریز شده است.

 

اما دقایقی بعد از این خبر سعادتمند در مصاحبه ای که روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار داد از هوادارای که در نروژ زندگی می کند تشکر و اعلام کرد او قبول کرده برای دیاباته و میلیچ پول واریز کند. 

 

این همان فردی است که در زمانی که باشگاه استقلال قصد تمدید قرارداد با تیام و جپاروف را داشت هم برای کمک مالی به باشگاه پیش قدم شد اما در نهایت پندار توفیقی، معاون ورزشی وقت این باشگاه مدعی شد او تنها 13 دلار به حساب این بازیکن پول واریز کرده است و باعث دلخوری هافبک بازیساز سابق استقلال شده است.

 

حالا خبر پرداخت پول به دیاباته و میلیچ توسط فردی که در طول این چندساله همیشه نامش به عنوان متقاضی حمایت از مالی مطرح بوده باعث شده خیلی ها به دنبال این باشند که آیا این پول به حساب این دو بازیکن واریز شده است یا نه.

 

 

1467258

 

 

هروویه میلیچ مدافع چپ استقلال که این روزها در کشورش کرواسی به سر می برد در گفت و گویی دوستانه و کوتاه به ورزش سه عنوان کرد که تا این لحظه پولی به حسابش واریز نشده و در واقع پیامی بابت دریافت مطالباتش دریافت نکرده است.

 

البته این احتمال وجود دارد که پول با فاصله زمانی به حساب میلیچ و دیاباته واریز شود ولی آنچه مسلم است این دو بازیکن تا این لحظه پولی دریافت نکرده اند.

 

البته میلیچ که ظاهرا از دوران حضور در ایران بسیار راضی به نظر می رسد اعلام کرد که بازیکن استقلال است و ابراز امیدواری کرد با پایان دوره بیماری کرونا به ایران برگردد و تمام عشقی که هواداران در این مدت به او داده اند را پس بدهد. 

 

با این شرایط باید منتظر ماند ودید آیا اولین وعده مدیریتی سعادتمند عملی می شود یا نه و آیا پول حساب دو بازیکن خارجی این تیم واریز می شود یا نه.

دیدگاه‌ها