کد خبر : 1679378 | 31 فروردين 1399 ساعت 17:05 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس سابق بارسا:

نیمار را با شرایطی خاص به بارسا بر می گردانم

ساندرو راسل رئیس سابق بارسلونا هم از موافقان بازگشت نیمار است.

 نیمار را با شرایطی خاص به بارسا بر می گردانم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار سال 2013 و در زمان ریاست ساندرو راسل بود که به بارسلونا پیوست. انتقالی جنجالی که بعدها مشخص شد بارسلونا رقم واقعی آن را برای فرار مالیاتی اعلام نکرده است و این قضیه برای ساندرو راسل، تبعات فراوانی داشت.

راسل که بیش از 600 روز را در زندان به اتهام پولشویی بود و البته پس از تبرئه، یک سال پیش آزاد شد، در مصاحبه با موندودپورتیوو با سوالی در مورد احتمال بازگشت نیمار روبرو شد.

ستاره برزیلی که سال 2017 بارسا را در انتقالی بسیار پرحاشیه به مقصد پی اس جی ترک کرد، تابستان گذشته چیزی تا بازگشت فاصله نداشت ولی باشگاه فرانسوی در نهایت حاضر نشد از 300 میلیون یورو مبلغ مورد درخواست خود، کوتاه بیاید. 

 

 

1491723

 

 

گفته می شود بارسا تابستان امسال هم تلاشی دوباره برای جذب نیمار شروع خواهد کرد. این قضیه موافقان و مخالفان خاص خود را دارد. راسل اما در زمره موافقان است و در این رابطه گفت:« من باشم، از دیدگاه ورزشی قطعا برای بازگرداندن نیمار تلاش خواهم کرد ولی با شرایط و بندهایی خاص. بندهایی که به نتایج و عملکرد فنی و غیر ورزشی نیمار و تعهد او به باشگاه ارتباط خواهند داشت.»

 

مسی سال 2017 همه تلاش خود را کرد تا نیمار از بارسا جدا نشود و حتی گفت کاری خواهد کرد توپ طلا به او برسد ولی در نهایت، ستاره برزیلی ترجیح داد به پاریس برود. مسی حالا نیز از مهمترین افرادی است که خواهان بازگشت نیمار است. راسل در این مورد گفتمسی بهترین بازیکن تاریخ است و در حال حاضر نیز بهترین شرایط را دارد. او قطعا دوست دارد نیمار به بارسا برگردد چرا که می خواهد بهترین های دنیا در کنار او بازی کنند و بتواند فاتح همه چیز شود. نیمار از این حیث بی همتاست و تنها کسی است که می تواند روزی جانشین مسی در بارسلونا شود. او از لحاظ ورزشی کاملا به سود بارساست و همچنین از لحاظ تجاری؛ چرا که شخصیتی جهانی دارد.»

 

 

1488810

 

دیدگاه‌ها