کد خبر : 1679460 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا

نمی‌خواهم فوتبال ایتالیا را به دست خودم کفن کنم!

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید نمی‌خواهد مسئول مرگ فوتبال در این کشور باشد و به دست خود فوتبال ایتالیا را کفن کند.

نمی‌خواهم فوتبال ایتالیا را به دست خودم کفن کنم!

به گزارش "ورزش سه"، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید این فدراسیون در حال تلاش برای شروع مجدد فصل 2019-2020 سری آ است و او مایل نیست که مسئول مرگ فوتبال در این کشور باشد و فوتبال ایتالیا را با دستهای خود کفن کند.

 

1491820

 

در ماه مارس، سری آ به دلیل بحران شدید ناشی از اپیدمی کرونا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد و فدراسیون فوتبال ایتالیا پیش از این اعلام کرده بود تا زمانی که سلامت و ایمنی همه افراد دست‌اندرکار رقابتها تضمین نشود لیگ را از سر نخواهد گرفت. اما رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید بی‌صبرانه در تلاش برای شروع مجدد لیگ است و هشدار می‌دهد که کامل نشدن این فصل می‌تواند تاثیر منفی بسیار شدیدی بر  فوتبال این کشور بگذارد.

 

گراوینا در گفتگو با تلویزیون رای ایتالیا گفت:" در حال حاضر دو گروه مخالف وجود دارد که یکی از آنها معتتقد است همه فعالیت‌های ورزشی باید تعطیل شود و گروه دیگر که من به آن تعلق دارم معتقد است که این فعالیت‌ها باید ادامه پیدا کند. من نمی‌توانم فوتبال ایتالیا را به دست خودم کفن کنم. من مسئولیت دارم که از فوتبال و ورزش دفاع کنم".

 

1491819

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در ادامه گفت:" ما نگران وقفه فعلی نیستیم بلکه نگرانیم که فوتبال دوباره از سر گرفته نشود چون این می‌تواند در آینده تاثیر منفی شدیدی بر روی فوتبال ایتالیا بگذارد. با من درباره احتمال خردادماه صحبت شده و امیدوارم ایتالیا در خردادماه به شرایطی رسیده باشد که با شرایط فعلی ما متفاوت باشد و امکان از سر گیری رقابتها وجود داشته باشد".

 

دیدگاه‌ها