کد خبر : 1679113 | 30 فروردين 1399 ساعت 11:00 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا

مخالفت با شروع سری آ، مخالفت با فوتبال و ایتالیا!

رئیس فدراسیون ایتالیا خواهان از سر گیری سری آ شده و گفت کسانی که از لغو این لیگ دم می‌زنند نه فوتبال را دوست دارند و نه ایتالیایی‌ها را.

مخالفت با شروع سری آ، مخالفت با فوتبال و ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از شروع دوباره سری آ با وجود نگرانی‌ها از بابت ویروس کرونا حمایت کرده و می‌گوید کسانی که خواهان لغو کامل فصل هستند نه فوتبال را دوست دارند و نه ایتالیایی‌ها را.

 

1491483

 

سری آ در ماه مارس به دلیل بحران ناشی از اپیدمی کرونا تا اطلاع ثانوی تعلیق شده و فدراسیون فوتبال ایتالیا هم پیش از این اعلام کرد لیگ تا زمانی که سلامت همه دست‌اندرکاران آن تضمین نشود شروع نخواهد شد. اما اخیرا وزیر ورزش ایتالیا اعلام کرد امیدوار است تیمهای سری آ با بهبود شرایط بتوانند از اواسط اردیبهشت‌ماه تمرینات خود را از سر بگیرند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در گفتگو با رادیو رای گفت:" من با امیدواری وزیر کشور به شروع تمرینها از اواسط اردیبهشت موافقم. فعالیت‌ها با رعایت کامل و احتیاط فراوان می‌تواند از سر گرفته شود. کشور ما در لحظات دشواری به سر می‌برد و چه اقتصاد ما و چه فوتبال به عنوان یکی از مهمترین صنایع ایتالیا با وضعیت بغرنجی روبرو است. ولی ما با حس مسئولیت‌پذیری و با استفاده از عقل سلیم، راهی برای خروج از این وضعیت پیدا خواهیم کرد".

 

1491487

 

گراوینا در ادامه گفت:" کسانی که پیشنهاد می‌کنند این فصل به کلی لغو شود نه فوتبال را دوست دارند و نه ایتالیایی‌ها را. آنها می‌خواهند امید به آینده و شروع دوباره فوتبال را ناامید کنند. من تا آخرین لحظه به امیدواری ادامه خواهم داد. ما یک پروتکل سلامت سخت‌گیرانه و محتاطانه تنظیم کرده‌ایم که فردا شنبه در اختیار وزیر کشور و بهداشت قرار خواهد گرفت".

 

دیدگاه‌ها