کد خبر : 1679469 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 10:39 | 57.8K بازدید | 4 دیدگاه

خودم از پانزده سالگی مادر نداشتم

ماتراتزی: به خواهر زیدان فحش دادم نه مادرش!

مارکو ماتراتزی می‌گوید بعد از درگیری تاریخی‌اش با زیدان در فینال جام جهانی 2006 از طرف هموطنانش ضربه خورده درحالیکه فرانسوی‌ها پشت زیدان ایستاده‌اند.

ماتراتزی: به خواهر زیدان فحش دادم نه مادرش!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای عجیب و غریبی که در فینال جام جهانی 2006 بین مارکو ماتراتزی و زین‌الدین زیدان اتفاق افتاد برای همیشه در خاطره فوتبال زنده خواهد ماند. مدافع ایتالیایی می‌گوید هنوز آن لحظات را به خوبی به خاطر دارد و البته مدعی است در آن ماجرا تنها قربانی بوده و مورد حمله فیزیکی اسطوره فرانسوی قرار گرفته است.

 

1491826

 

ماتراتزی از هموطنان خود در ایتالیا هم شاکی است و می‌گوید:" فرانسوی‌ها از زیدان حمایت کردند ولی من را هموطنان خودم له کردند. آنها به نظر من ایتالیایی واقعی نیستند".

 

ماتراتزی در ادامه انتقادهای شدیدش از هواداران فوتبال ایتالیا گفت:" من همیشه از پرچم ایتالیا و لباس ملی ایتالیا دفاع کرده‌ام. انتقادهای مردم کشورم چیز ی بود که بیشتر از هر چیز دیگری من را آزار داد و هنوز هم آزار می‌دهد. درحالیکه آنها باید زمینی که من رویش راه می‌رفتم را می‌بوسیدند چون من بودم که گل ایتالیا را در جریان بازی زدم و باعث شدم کار در وقتهای قانونی به تساوی کشیده شود".

 

1491830

 

ستاره سابق ایتالیا البته قبول دارد که پیش از آنکه زیدان با ضربه سر به سینه او ضربه زده و به او حمله‌ور شود به او حرفهای نادرستی زده ولی معتقد است صحبتهایش در حدی نبوده که با چنین واکنشی روبرو شود و به همین علت قرارداد او و زیدان در یک کفه ترازو منصفانه نیست. ماتراتزی در این باره گفت:" من حرفهای احمقانه‌ای به زیدان زدم ولی در حدی نبود که او بخواهد چنین واکنشی داشته باشد. در استادیومهایی که من در آنها بازی کرده بودم، در رم، ناپل، میلان یا پاریس، شما حرفهای به مراتب بدتری می‌شنوید. من درباره خواهر او صحبت کردم نه آنطور که بعضی روزنامه‌ها نوشتند درباه مادرش. مادر من وقتی 15 ساله بودم فوت کرد و من هرگز به مادر کسی توهین نمی‌کنم و نخواهم کرد".

 

دیدگاه‌ها