کد خبر : 1679480 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 11:27 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیل، خامس و ماریانو؛ فروش 121 میلیونی رئال

به گزارش آ اس، رئال مادرید برای تامین منابع مالی مورد نیازش قصد دارد سه ستاره خود گرت بیل، خامس رودریگز و ماریانو را به مبلغ 121 میلیون یورو بفروشد.

بیل، خامس و ماریانو؛ فروش 121 میلیونی رئال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس  اعلام کرد رئال مادرید برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود برای فصل نقل و انتقالات تابستانی و خریدهایی که در نظر دارد، تصمیم گرفته سه ستاره خود گرت بیل، خامس رودریگز و ماریانو را رویهم‌رفته به قیمت 121 میلیون یورو به فروش برساند.

 

1491834

 

آ اس می‌گوید رئال در حال حاضر با ترافیک بازیکن روبرو است. این تیم رسما 25 بازیکن در اختیار دارد و یازده بازیکن هم به صورت قرضی به باشگاه‌های دیگر واگذار کرده. به این ترتیب رئالی‌ها قصد دارند تا شش بازیکن خود را به فروش برسانند ولی از بین آنها روی مبلغ دریافتی بابت فروش سه ستاره خود بیل، خامس و ماریانو حساب ویژه‌‌ای باز کرده‌اند.

 

بر اساس این گزارش رئال قصد فروش گرت بیل، خامس رودریگز، لوکاس واسکز و ماریانو دیاز را دارد و از این گذشته احتمال فروش آلوارو اودریوزولا و ناچو فرناندز هم بالا است.

 

تاثیر بحران اپیدمی کرونا بر فصل نقل و انتقالات آتی هنوز غیر قابل پیش‌بینی است و حتی هنوز زمان شروع پنجره نقل و انتقالاتی مشخص نیست. ترانسفرمارکت در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد ارزش ستاره‌های رئال مادرید در بازار با افتی قابل توجه مواجه شده و این کاهش توسط وبسایت ترانسفرمارکت حدود 18درصد برآورد شده است.

 

1491836

 

اگر گزارش آ اس از برنامه فروش رئال مادرید درست باشد، این باشگاه در فصل تابستان پیش از آنکه دست به خرید بزند دست‌کم سرمایه‌ای 121 میلیون یورویی از فروش بازیکنان مازادش در اختیار خواهد داشت. آ اس می‌گوید رئال از فروش بیل و خامس، به ازای هر کدام 32 میلیون یورو، از فروش لوکاس و اودریوزولا، به ازای هر کدام 16 میلیون یورو، از فروش ماریانو 13 میلیون یورو و از فروش ناچو 12 میلیون یورو بدست خواهد آورد.

 

خروج این ستاره‌ها علاوه بر سرمایه نقدی که به رئال وارد خواهد کرد از نظر پرداخت دستمزد هم 75 میلیون یورو به سود این باشگاه خواهد بود. به این ترتیب رئال می‌تواند بدون نگرانی از عبور از حداکثر دستمزد سالانه که توسط لالیگا برای هر باشگاه تعیین شده، در فصل تابستان برای جذب بازیکنان مورد نظرش اقدام کند.

 

دیدگاه‌ها