کد خبر : 1679486 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 12:00 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

توافق جیدون سانچو با منچستریونایتد

سان مدعی است جیدون سانچو با انتقال به منچستریونایتد موافقت کرده و به این ترتیب پیوستن او به شیاطین سرخ قطعی شده است.

توافق جیدون سانچو با منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان با انتشار خبری اختصاصی اعلام کرد جیدون سانچو، پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند با تمامی جزئیات پیشنهاد منچستریونایتد برای انتقال به این تیم  موافقت کرده و پیوستن او به شیاطین سرخ عملا قطعی شده است.

 

1476037

 

به جز یونایتد، چلسی دیگر تیمی بود که تمایل زیادی برای جذب سانچو نشان داده بود ولی بر اساس این گزارش سانچو که سه سال پیش با ترک منچسترسیتی، شهر منچستر را ترک کرده بوده می‌خواسته در بازگشت به کشورش راهی منچستریونایتد شود.

 

به گزارش سان، بین منچستریونایتد و جیدون سانچو درباره مدت زمان قرارداد، دستمزد، پاداش‌ها و بند آزادسازی توافق حاصل شده است. این توافق بعد از چند ماه مذاکره سری بین دو طرف بدست آمده.

 

حالا منچستریونایتد باید در مذاکره با باشگاه دورتموند درباره مبلغی که باید به این تیم آلمانی پرداخت کند به توافق برسد، مبلغی که سان می‌گوید به رکوردی برای یک باشگاه انگلیسی تبدیل خواهد شد.

 

1482310

 

بر اساس این گزارش، دورتموند حاضر نیست سانچو را به قیمتی کمتر از 100 میلیون یورو واگذار کند و این بیش از مبلغی خواهد بود که یونایتد برای بازگرداندن پل پوگبا از یوونتوس که رکورد نقل و انتقالاتی این باشگاه بوده، خرج کرده است.

 

دیدگاه‌ها