کد خبر : 1677409 | 20 فروردين 1399 ساعت 17:21 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

رویس: سانچو باید در دورتموند بماند

مارکو رویس، کاپیتان بروسیا دورتموند، از جیدون سانچو، ستاره انگلیسی تیمش، خواست تا با رد پیشنهادهای باشگاه های لیگ برتر، در وست فالن بماند.

رویس: سانچو باید در دورتموند بماند

به گزارش "ورزش سه"، سانچو که در دو فصل اخیر نمایش های درخشانی در ترکیب زردها داشت، مورد توجه باشگاه های منچستریونایتد و چلسی قرار گرفت و خودش نیز اعلام کرد که آماده است تا به لیگ برتر برگردد اما رویس معتقد است که سانچو باید در دورتموند بماند.

او به بیلد گفت:" او باید یک سال دیگر یا شاید دو سال دیگر در دورتموند بماند. به نظر من، در حال حاضر جای بهتری از اینجا برای او وجود ندارد. بعد از آن، او می تواند به گام بزرگ بردارد. به عنوان یک بازیکن کامل‌تر، او می تواند با بازی در ترکیب اصلی تیم، به پیشرفتش با ما ادامه بدهد."

خود رویس هم علی رغم پیشنهادهایی که از باشگاه های مختلف، به ویژه بایرن مونیخ داشته، در دورتموند ماند و اکنون بار دیگر تاکید کرد که قلبش همیشه با این باشگاه است.

 

1450220

 

" باشگاه های مختلف پیشنهاد دادند؛ از جمله از بایرن. من برای این باشگاه و آنچه برای دهه‌ها انجام دادند، احترام زیادی قائلم. اما من همیشه می خواستم برای دورتموند بازی کنم. این باشگاهی است که همیشه در قلبم جای داشت. زمانی که برای مونشن گلادباخ بازی می کردم، همیشه این را می دانستم که در بوندس لیگا، تنها می خواهم برای دورتموند بازی کنم؛ مگر اینکه به خارج بروم."

توماس مولر، ستاره بایرن، روز گذشته قراردادش را با این باشگاه تا سال 2023 تمدید کرد. رویس در مورد این اتفاق هم گفت:" فکر می کنم برای هواداران هم مهم است که بازیکنانی مانند توماس و من در تیم باشیم. آنها می دانند که ما هم به اندازه خودشان، هویت باشگاه محسوب می‌شویم.

بازی در دورتموند همیشه رویای من بود. همه چیزهایی برای خوشحالی من لازم است، اینجا هست: خانه ام، خانواده ام و باشگاه.

این احساس بر همه چیز برتری دارد- حتی اگر یک کشور دیگر با یک فرهنگ متفاوت، جذاب باشد."

دیدگاه‌ها