کد خبر : 1679511 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 13:33 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر حقوقی پرسپولیس:

وزارت نمی تواند ما را از استخدام خارجی منع کند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس می گوید بیشتر پرونده های خارجی باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پایبندی به تعهدات باشگاه شکل گرفته است.

وزارت  نمی تواند ما را از استخدام خارجی منع کند

به گزارش ورزش سه، خواجه وند در مورد پرونده های باشگاه پرسپولیس در فیفا گفت: من این را بگویم اینطور نیست که تمام پرونده ها به دلیل بد بسته شدن قراردادها باشد، بسیاری از  قراردادها خیلی خوب تنظیم شده است و فقط به دلیل عدم پرداخت تعهدات از سوی باشگاه باعث ایجاد چنین شرایطی شده است.

 

او در مورد پرونده های خارجی باشگاه پرسپولیس و تاکید فدراسیون فوتبال برای رخ ندادن چنین شرایطی  هم گفت: نه این جلسه بیشتر جنبه آسیب شناسی داشت و در مورد مساله خاصی صحبت نشد.

 

معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد منع باشگاه از جذب بازیکن و مربی خارجی هم گفت: در قانون صریح فیفا آمده که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تنها می توانند توصیه داشته باشند و آنها قطعا توصیه های خاص خودشان را خواهند داشت. 

 

خواجه وند در مورد حضور مهدی نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال هم گفت: به هرحال ایشان سابقه باشگاهی دارند، حتما دغدغه باشگاه ها را می دانند و حضورشان اتفاق مثبتی خواهد بود.

 

او در مورد پرونده های زیاد پرسپولیس در فیفا هم گفت: به ریز در سایت پرسپولیس آن را منتشر کرده ایم و تلاش می کنیم آن را مدیریت کنیم.


معاون حقوقی پرسپولیس در مورد کسر قرارداد از بازیکنان هم گفت: فیفا دستوری نداده است، فدراسیون هم در این باره اقدامی نکرده و باشگاه پرسپولیس هم تا این لحظه چنین تصمیمی نداشته است.

 

خواجه وند در مورد پرونده آنتونی استوکس هم گفت: باشگاه نامه هایی به فیفا زده است. ایشان نامه ای زده اند از مرخصی که به او داده ایم تشکر کرده و خواهان باقی مانده قراردادش شده است. ایشان بازیکن پرسپولیس است و صحبتی در مورد فسخ قرارداد او انجام نشده است. استوکس با پرسپولیس قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها