کد خبر : 1679522 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 14:40 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: منتظر تصمیم رسمی مسئولان هستم؛

پیش‌شرط رونالدو برای بازگشت به ایتالیا

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس برای بازگشت به ایتالیا، پیش شرط تعیین کرده است.

پیش‌شرط رونالدو برای بازگشت به ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"،  رونالدو این روزها با خانواده اش در مادیرا زندگی می کند و در صورتی بازگشت به ایتالیا 15 روز را باید در قرنطینه سپری کند.


بنابر ادعای سایت کالچیو مرکاتو رونالدو درخواست باشگاه یوونتوس برای بازگشت به ایتالیا را رد کرده و سفر به این کشور را منوط به تعیین سرنوشت مسابقات کرده که البته هنوز مسئولان فوتبال ایتالیا در این مورد به جمع بندی نرسیده اند.


باشگاه یوونتوس یکشنبه هفته گذشته از بازیکنان غیربومی اش که در ایتالیا زندگی نمی کنند، درخواست کرده تا به این کشور بازگردند. این در حالی است که علاوه بر رونالدو، هیگوآین هم از بازگشت به ایتالیا امتناع کرده است.


رقابت های کالچیو اواخر اسفندماه بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در نهایت پس از حواشی فراوان به تعطیلی کشیده شد و حالا یکی از پیشنهادات روی میز مدیران فوتبال در کشور چکمه ای برگزاری بازی های باقی مانده به صورت در 4 شهر جنوبی و مرکزی این کشور است که با شمال ایتالیا یعنی نقطه شیوع ویروس کرونا که نیمی از مرگ و میرهای این کشور را به خودش اختصاص داده، فاصله دارد.


در جدول رده بندی مسابقات ایتالیا، یوونتوس با کسب 63 امتیاز از 26 بازی صدرنشین است و تیم های لاتزیو و اینتر در رده های دوم و سوم قرار دارند.

دیدگاه‌ها