کد خبر : 1679577 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 18:31 | 94.1K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره پرتغالی در یوونتوس ادامه می دهد

مانژوکیچ و ۴ دلیل دیگر برای عدم بازگشت رونالدو به رئال!

با وجود شایعات فراوان در رابطه با احتمال بازگشت کریس رونالدو به رئال مادرید اما به نظر می‌رسد که او در یوونتوس ماندگار خواهد بود.

مانژوکیچ و ۴ دلیل دیگر برای عدم بازگشت رونالدو به رئال!

به گزارش "ورزش سه"، علی رغم شایعات در رابطه با احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید، به نظر می رسد که این بازیکن به قرارداد خود با یوونتوس پایبند خواهد بود و حتی گفته می شود که احتمالاً فوق ستاره پرتغالی تا سال ۲۰۲۴ در تورین ماندگار خواهد شد.

 

در واقع ویروس کرونا عشق کریستیانو رونالدو به باشگاه تورینی را مورد آزمایش قرار داد و این بازیکن نیز از آن سربلند بیرون آمد چرا که این ستاره پرتغالی بیش از ۱۰ میلیون یورو از حقوق خود را به یوونتوس بخشید. از طرف دیگر یووه امیدوار است که این بازیکن قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کند.

 

در این گزارش به ۵ دلیل اصلی و مهم که باعث می‌شود کریس رونالدو برای ماندن در یوونتوس ترغیب شود، اشاره می‌کنیم.

 

۱-آندره آ آنیلی
اولین دلیلی که می تواند مانع کوچ کریستیانو رونالدو از تورین شود، رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندره آنیلی است. این مرد به خاطر صداقت و سخاوت خود به شدت مورد علاقه رونالدو قرار گرفته است. برای رونالدو اما شاید تلاش های مستمر آنیلی به منظور آوردن او به تورین، بیش از هر فاکتور دیگری ارزشمند بوده است. رئیس یووه در تابستان ۲۰۱۸ با سفر به یونان شخصاً برای جذب کریستیانو رونالدو اقدام کرد و این ستاره سابق رئال مادرید نیز به او جواب مثبت داد.
برخلاف مادرید، رونالدو در تورین کاملاً حس می‌کند که با او دقیقاً مانند بهترین بازیکن جهان رفتار می‌شود. شاید دوستی CR7 با آنیلی به لحاظ مشکلاتی که وی در رئال مادرید با رئیس این باشگاه یعنی فلورنتینو پرز داشت، اتفاق بسیار ویژه‌ای است و می تواند یکی از دلایل ماندن احتمالی او در بیانکونری باشد.

 

1491960

 

 

۲-پول
کریستیانو رونالدو بیش از هر ورزشکار دیگری در دنیا از حیث رسانه‌های اجتماعی درآمدزایی داشته است. حساب رسمی اینستاگرام و توییتر رونالدو یک منبع مهم درآمدزایی برای او حساب می آیند. تعداد دنبال کننده های رونالدو در اینستاگرام از مرز ۲۱۳ میلیون نفر عبور کرده است؛ مخاطبانی که رونالدو می‌تواند از طریق آنها سود شخصی و محبوبیت خود در یوونتوس را افزایش دهد. علاوه بر این حضور کریستیانو در یوونتوس باعث شد که برخی حامیان مالی نیز بیشتر برای عقد قرارداد با این باشگاه ایتالیایی ترغیب شوند. به عنوان مثال تمدید قرارداد با کمپانی آدیداس باعث شد که یوونتوس حالا تنها تیم ایتالیایی باشد که برای البسه خود از یک برند آلمانی استفاده می‌کند.
علاوه بر این ها و همانطور که کوریره دلو اسپورت اخیراً گزارش داده بود، بحث مالیات نیز یکی دیگر از مسائلی است که باعث شده رونالدو از حضور در تورین رضایت داشته باشد. برخلاف اسپانیا، در ایتالیا قوانین سختگیرانه در رابطه با بحث های مالیاتی وجود ندارد. مرد پرتغالی به لطف قوانین مالیاتی در ایتالیا تنها برای درآمدهای حاصل از حق تصویر خود،املاک، سود سهام و غیره ۱۰۰ هزار یورو مالیات پرداخت خواهد کرد که مبلغی ناچیز برای وی به حساب می آید.

 

1491957

 

 

۳-رسیدن به رکورد کلارنس سیدورف
تنها فوتبالیستی که با سه باشگاه مختلف موفق به بالا بردن جام لیگ قهرمانان اروپا شده، کلارنس سیدورف هلندی است. او در دوران بازی با تیم های آژاکس، رئال مادرید و میلان لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده بود. حالا رونالدو قصد دارد با قهرمانی در یوونتوس با رکورد سیدورف برابری کند. او پیش از این با منچستر یونایتد و رئال مادرید این کار را انجام داده بود و حالا قصد دارد این موضوع را در باشگاه ایتالیایی نیز تکرار کند. این اتفاق می تواند یک سلاح برتری برای رونالدو نسبت به مسی باشد. فوق ستاره پرتغالی پیش از این به شکل دیگری با قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، لالیگا و سری آ این برتری را به رخ ستاره آرژانتینی بلوگرانا کشیده بود.

 

1490888

 

 

۴-علاقه به شهر تورین
ویلای رونالدو در بهترین منطقه شهر تورین و پشت کلیسای گران مادره واقع شده است؛ ویلایی با یک منظره فوق‌العاده که به رونالدو و خانواده اش اجازه می دهد که به خوبی از زیبایی های تورین بهره مند شوند. گاراژ های اختصاصی، سالن بدنسازی پیشرفته، استخر و غیره از امکانات ویژه خانه ستاره پرتغالی به حساب می آیند.
رونالدو شهر تورین را دوست دارد و در آن بدون محدودیت های متداول زندگی می کند. او اغلب در منطقه پیازا ویتوریو ونتو قدم می زند و در دوران فراغت با دوستانش در رستوران های تورین شام می خورد. او عاشق رستوران La Credenza است و جنبه مثبت برای او در تورین راحتی اش به منظور حضور در این مکان های عمومی است؛ اتفاقی که در مادرید هیچ گاه برای این فوق ستاره پرتغالی رخ نمی داد.

 

1491959

 

 

 

5- نقش رهبری
اخیرا برخی شایعات در رابطه با نارضایتی کریستیانو رونالدو از نقش رهبری ماریو مانژوکیچ در رختکن یوونتوس مطرح شده بود. این کراوات یک نقش بسیار استراتژیک در بیانکونری داشت و همواره با صدای بلند و شور و هیجان خاص همبازیانش را تهییج می‌کرد. با این حال جدایی ستاره کروات از یووه و پیوستن او به الدحیل قطر باعث شد که حالا رونالدو در کنار جان لوئیجی بوفون و جورجو کیلینی به رهبران اصلی تیم ایتالیایی تبدیل شوند.

 

 

1490199

 


یکی از مثال های رهبری رونالدو ستاره ای است که این پرتغالی علاقه زیادی به حضور او در یووه داشت؛ اتفاقی که نهایت آن رخ داد و ماتیاس دی لیخت در تابستان به یوونتوس پیوست. مدافع هلندی اما در این فصل چند اشتباه عجیب و غریب انجام داده که رونالدو تمام قامت از او دفاع کرده تا نقش رهبری خود را به خوبی نشان دهد.

دیدگاه‌ها